VDK

Zeer goed

Goed persoonlijk advies, goed bereikbaar.

dynamic cargo survey

snelle levering

GvL

Snelle levering na webshop bestelling

Makkelijk te vinden op de webshop. Duidelijke indicatie wanneer wat geleverd wordt.

Amber

Bestelling van duikbril, kreeg niet meteen een bestelbevestiging dus heb toch even gebeld. Toen is mij een andere (volgens die persoon betere dus) duikbril aangeraden, wat er bovendien voor zorgde... Bestelling van duikbril, kreeg niet meteen een bestelbevestiging dus heb toch even gebeld. Toen is mij een andere (volgens die persoon betere dus) duikbril aangeraden, wat er bovendien voor zorgde dat mijn bestelling vroeger toe kwam! Pakje zeker op tijd aangekomen.

Direct geholpen aan telefoon en zeer vriendelijke bediening!

Evers

Netjes

Snel

Dyckmans Gunther

Eerste ervaring met eerste aankoop. Had graag een mares abyss X52 besteld gehad. Helaas niet meer in voorraad. Maar heb wel de Mares fusion in de plaats gekregen met full service!! En dat snel... Eerste ervaring met eerste aankoop. Had graag een mares abyss X52 besteld gehad. Helaas niet meer in voorraad. Maar heb wel de Mares fusion in de plaats gekregen met full service!! En dat snel geleverd naar België.. Niet te vergeten in covit 19 tijden. Daarvoor mijn dank. Kijk uit naar een volgende samenwerking!!!!!

Top service

R Valentijn

Heel goed

Had per ongeluk verkeerde maat besteld via internet, maar met 1 telefoontje alles perfect

Martin

Snel geleverd

Katrin

Blij!

Heel snelle levering

Wouter

Snelle levering goede prijs

Sneller geleverd dan gemeld was.