Gerald

Ook goed telefonisch bereikbaar

n.v.t

snelle levering, goed advies

Babette van Veen

Snelle service. Keurig verpakt. Zat ook nog een pen bij. Kijk daar word ik nou blij van!!

Snelle levering, klantvriendelijk.

Janssen

Mooie webshop met uitgebreid assortiment echter is de service niet wat je zou mogen verwachten.
hebben een bestelling terug gestuurd, (een ocean reef bril en 2 glazen op sterkte)
welke...
welke helaas door een quarantaine ivm corona besmetting in het gezin, 3 dagen te laat terug waren.

tevens geven ze aan dat de glazen niet retour kunnen want deze zouden op bestelling gemaakt worden. dit is natuurlijk onzin aangezien deze overal in een reeks sterkten gewoon op voorraad liggen.

ik zou deze shop zeker niet aanraden tussen alle andere goede opties, met wel een vriendelijke service, daar dit geen manier van omgaan met klanten is

Mooi assortiment

Reactie Diveoutlet:

Tja, als je een product besteld waarbij vermeld staat dat het uitgesloten is van het retourrecht en je stuurt het dan zonder bericht na 3 weken retour (ipv 14 dagen) dan is het natuurlijk onze... Tja, als je een product besteld waarbij vermeld staat dat het uitgesloten is van het retourrecht en je stuurt het dan zonder bericht na 3 weken retour (ipv 14 dagen) dan is het natuurlijk onze slechte service die je doet besluiten om overal slechte recensies te posten. Gelukkig kunnen (bijna) alle andere klanten wel beamen dat we zo slecht nog niet zijn (-:

Michiel

Goeie toko,

Snel efficiënt en klantvriendelijk

mkr

Prima: snelle levering

Duidelijke website en snelle levering

Robbie

Nieuwe Seac wint gekocht

Goede informatie op website

Dirk

Prima bedrijf, jammer genoeg iets op na levering daar had van te voren best een berichtje over gestuurd mogen worden

Snelle levering, en wat geleverd is van goeie kwaliteit

W

Uitstekend!

Astrid

Goede en snelle service

Bij een foutje pakken ze het goed op om het op te lossen. We zijn immers mensen, maar hoe dingen opgelost worden bepaald het service niveau. ????