Diveoutlet

Diveoutlet Ook benieuwd naar feedback over de webshop Diveoutlet? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company745
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Diveoutlet met 9/10. Gebaseerd op 745 ervaringen.

Fauve
Zeer goed (9/10)
Fauve

Netjes verpakt

Score voor Diveoutlet:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Nieuwe batterij set voor duikhorloge gekocht.

Sebastiaan
Sebastiaan

netjes verpakt en goede track and trace

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service en snel geleverd.

Jack
Jack

Service

Top geregeld.

Machiel van den Akker
Zeer goed (9/10)
Machiel van den Akker

Een dag vertraging wordt meteen medegedeeld en problemen worden opgelost.

Score voor Diveoutlet:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het bestellen van snorkelsets was makkelijk en duidelijk.

Tamara
Tamara

Klantvriendelijk! Bij telefonisch contact met de winkel wisten ze meteen wie ik was en waarover ik belde, ondanks dat ik nog nooit eerder bij de winkel was geweest of iets besteld had.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Erg klantvriendelijk. online een bestelling gedaan. echter was 1 van de producten die ik had besteld niet direct op voorraad. werd heel snel hierover gebeld en gevraagd of ik een andere kleur, die wel op voorraad was, wilde. aangegeven dat ik het geen probleem vond om wat langer te wachten. aantal dagen later kreeg ik een mail dat de gehele bestelling was verzonden. zeer tevreden!.

Matig (5/10)

Naar aanleiding van de mail dat het artikel niet op voorraad was hebben ze dit kenbaar gemaakt. Daarna niks meer vernomen. Dus geen sterk punt. Maar een minpunt

Reactie Diveoutlet:

Helaas kan het wel eens gebeuren dat ondanks onze inspanning een artikel net uitverkocht is. Meestal merkt de klant hier niets of weinig van, omdat we goede afspraken met onze leveranciers hebben over de leveringen. In dit geval was de tas ook bij de leverancier niet meer op voorraad en hebben we na veel inspanning de tas gelukkig nog bij de Nederlandse agent vandaan kunnen halen zodat we hem nog binnen een week konden leveren.

Score voor Diveoutlet:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Voor de eerste keer via dit bedrijf een bestelling geplaatst. op de website stond dat het artikel op voorraad was. echter kreeg ik toen een mail dat het artikel niet op voorraad was.

Edward
Edward

Weten waar ze het over hebben.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Aantal bestellingen gedaan en prima service! ook bij vragen via de telefoon of via de mail geven ze adequaat advies.

Diveoutlet 1 beoordeling

Goed product, simpel en snel geleverd. .
echter 2x zo veel bezorg kosten gerekend als gefrankeerd op pakket, dat is niet zo netjes.

Goed (8/10)

Instructiefilmpjes voor het eerste gebruik van -in ons geval -de snorkelbrillen zijn absoluut van toegevoegde waarde.
Verbeterpunt: sneller de voortgang vwb verzending aangeven; stond op het punt om -2 dagen nadat ik mijn bestelling had geplaatst - te bellen om te vragen waar de zending bleef..

Score voor Diveoutlet:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De website geeft een duidelijke omschrijving van de producten. de kwaliteit van de producten is zeer goed!.

Jasper
Goed (8/10)
Jasper

Oplossen van verkeerde zending was vlot en coulant

Score voor Diveoutlet:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Redelijk vlotte levering. cursusboek helaas in verkeerde taal toegestuurd. netjes opgelost.

Bedrijfsinformatie

Diveoutlet is de online duikwinkel van Nederland. Voor aanschaf van al uw duikmaterialen!

Snorkelset.nl is het adres voor al uw snorkelmateriaal!
Adres
Castellumplein 4