Mark Verhoeven

Al maanden in afwachting van een zwembril: staat wel op de site maar blijkt vervolgens niet leverbaar.....Contact opgenomen en kan elk moment binnenkomen dus niet...

Wetsuit ZOOT

snel ontvangen en goed contact gehad

Telefonisch geen contact te krijgen en zeer late reactie op mail, retourkosten van verkeerd geleverd produkt nog steeds niet ontvangen.

Door de zwakke punten geen sterke punten die de overhand hebben.

Kim

Top!

Mijn eerste ervaring met disports, maar heb er niks op aan te merken. Uiterst vriendelijk contact (via mail), perfecte service

Goed assortiment en persoonlijke hulp bij keuze

Goed geholpen nav mailcontact en spoedig verstuurd. Prima artikelen.

Henk Velket

Zwemsport

Mijn jammer zit perfect, levering was op
tijd

A Mulders

Loopjack, ik loop al 40 jaar maar dit is het beste loopjack wat ik tot nu toe gedragen heb.

goede sevice.

Rob

Snel in huis

Kreeg de bestelde spullen snel in huis

Slechte service

Beschrijving van het artikel klopte niet, daarom pakket teruggestuurd voor restitutie.
Pakket echter zoek geraakt. Heb meerdere malen gebeld en gemaild en ge-smst voor wat betreft de status, echter steeds geen gehoor of geen reactie. Uiteindelijk 1 reactie gekregen na meer dan 2 weken: helaas hebben we uw pakket nog niet ontvangen. Voor de rest geen reactie. Voel me niet serieus genomen en uiteindelijk 35 euro kwijt (voortaan dus altijd aangetekend laten opsturen).
Zeer teleurgesteld in disports, want indien de artikelbeschrijving correct was, had ik het pakket immers niet hoeven terug te sturen. En ook geen duidelijke instructies gekregen over het terugzenden. Slechte service!

Pieter-Paul

Garmin FR225

Recentelijk bij Disports een Garmin FR225 aangeschaft. Wat opvalt is de snelle levering en de scherpe prijs. Top!