M Biemans

Een hele mooie poster lijst. Makkelijk de poster in te klikken. Is precies zoals verwacht.

We hebben er voor de zijkanten een doorzichtige poster lijst bijgekocht en op maar gemaakt, omdat de poster aan de zijkanten niet mooi hing. Dit komt door het formaat. Misschien handig om deze er ook bij aan te bieden op de site, mocht dit er nog niet zijn. Desnoods in verschillende maten.

We werden netjes gebeld dat de poster lijst een dag later op de post ging. Complimenten hiervoor

Erg positief; goede communicatie, snelle levering & mooie producten

Het bedrijf is goed. Helaas verziekt DHL telkens het bestelde (tot twee keer toe) met het versturen. Ramon van displaymaterialen heeft alle moeite gedaan om ervoor te zorgen dat de bestelling... Het bedrijf is goed. Helaas verziekt DHL telkens het bestelde (tot twee keer toe) met het versturen. Ramon van displaymaterialen heeft alle moeite gedaan om ervoor te zorgen dat de bestelling ongeschonden aan kwam

Lekkerkerker Rotterdam BV

Super, snelle actie met versturen van Displays

Snelle accurate opvolging

Shoeniverse

Super kwaliteit en snel geleverd.

Levering niet supersnel; haakjes van zuignapjes passen niet helemaal goed op frame

Pascale

Snelle levering, goede service

Snelle levering en goed product