R Zevalkink

Prima, snelle bezorging en een persoonlijke mail.

Stefanie Lisabeth

Hemel en aarde bewogen om me uit de nood te helpen... supervriendelijk ook!

Jeroen van Beek

Persoonlijk

Vmp SWART

Een week gewacht op product,terwijl belooft het eerder te versturen,dus te laat ontvangen,en eigenlijk niet meer nodig!

Reactie Displaymaterialen-online:

We hebben de klant op voorhand telefonisch geïnformeerd dat de bestelling later geleverd zou worden. De klant gaf aan dat hij toch geleverd wilde hebben. Verder hebben we later contact met de klant... We hebben de klant op voorhand telefonisch geïnformeerd dat de bestelling later geleverd zou worden. De klant gaf aan dat hij toch geleverd wilde hebben. Verder hebben we later contact met de klant opgenomen om tot een oplossing te komen nadat bleek dat deze ontevreden was. Echter hebben wij geen reactie meer ontvangen.

Violento - Ice & More Beuningen

Niet op volaard maar uiteindelijk vlot geleverd. Goede communicatie over de verzending.

Jan Zeelte

Is goed afgeleverd en kwaliteit is uitstekend.

J.N.

Heel goede ervaring, werd top op de hoogte gehouden over de bestelling. Super verpakt. Alles heel netjes geregeld

Brenda

Positief en vriendelijk.

Annelijn Boender

Zeer tevreden. Goede communicatie en snelle levering.

F.M. Randazzo

Ik heb een folie besteld voor een stoepbord met B1 afmeting. Toen ik de folie in het stoepbord wilde hangen bleek deze te klein te zijn, ook niet veel te klein, maar dat net alle zijden niet in het... Ik heb een folie besteld voor een stoepbord met B1 afmeting. Toen ik de folie in het stoepbord wilde hangen bleek deze te klein te zijn, ook niet veel te klein, maar dat net alle zijden niet in het bord vallen. Teleurgesteld. De folie heeft een gladde kant en een ruwere kant, er word niet beschreven wat de bedoeling hiervan is, welke kant binnenkant is. Ook jammer.