Sander

Helaas een verkeerde factuur gekregen. Verkeerde naam en adresgegevens.

Reactie Displaymaterialen-online:

Helaas is in alle drukte inderdaad een verkeerde factuur gemaild. Gelukkig hebben we deze fout zelf opgemerkt en de juiste factuur er direct achteraan gestuurd. Gelukkig voldeden de geleverde... Helaas is in alle drukte inderdaad een verkeerde factuur gemaild. Gelukkig hebben we deze fout zelf opgemerkt en de juiste factuur er direct achteraan gestuurd. Gelukkig voldeden de geleverde producten wel aan de verwachting.

Pieta Koopman

Mooie kliklijst voor poster!

Maaike van Eijck Bloembinderij Cees van Eijck

Niet zo best, heb van de week al een email gestuurd dat de maten niet passen in het klikframe, maar helaas nog niets gehoord van jullie.

Reactie Displaymaterialen-online:

Jammer om 1 werkdag na het verzenden van de email, waarin de klant aangeeft dat de folies niet passen, al een negatieve beoordeling te krijgen. We hebben niet eens de kans gekregen om een passende... Jammer om 1 werkdag na het verzenden van de email, waarin de klant aangeeft dat de folies niet passen, al een negatieve beoordeling te krijgen. We hebben niet eens de kans gekregen om een passende oplossing te vinden. Daarnaast staat ook duidelijk in de webshop vermeld welke afmetingen de folies hebben.

Connie

Website ziet er goed uit en is overzichtelijk. Ik heb het product nog niet ontvangen. Ik kan nog niets over het product schrijven terwijl ik wel al een mail heb ontvangen waarin jullie om een... Website ziet er goed uit en is overzichtelijk. Ik heb het product nog niet ontvangen. Ik kan nog niets over het product schrijven terwijl ik wel al een mail heb ontvangen waarin jullie om een beoordeling vragen. Ik snap dat de koeriersdiensten het druk hebben, maar op site staat wel dat jullie snel
leveren. Het is inmiddels 6 dagen geleden dat ik mijn bestelling heb geplaatst maar ik heb nog niets ontvangen en ook geen mail wanneer ik het kan ontvangen. Communicatie naar de klant is wel belangrijk maar dat zie ik helaas niet terug. Dat vind ik wel een minpunt.

Lusan Stoffels

Persoonlijke, fijne communicatie. Je wordt op de hoogte gehouden van alle stappen. Top bedrijf!

Margreet ter Schure

Melanie

Goed, vriendelijk en snek

Gerald

Zeer correct bedrijf, en zijn bereid je goed te helpen!

Patrick van Culemborg

Dat is perfect.