Rutger van de Pol

Ik heb het na 2 weken nog steeds niet binnen. Geen reactie via mail en telefoon..

J H Blaauw

Positief. Het bestellen was geen probleem, maar de levertijd zou ong. 5 weken zijn. Er was een mail verstuurd, maar die eindigde in mijn spam-mail. Uiteindelijk gevonden, en contact opgenomen met... Positief. Het bestellen was geen probleem, maar de levertijd zou ong. 5 weken zijn. Er was een mail verstuurd, maar die eindigde in mijn spam-mail. Uiteindelijk gevonden, en contact opgenomen met Ramon. Ik had geluk, pakket zou volgende week toch verstuurd worden. Maar op de dag van afleveren: geen pakket, maar ook geen teken van leven van de besteldienst (UPS, het is onderweg, het is afgeleverd - bij de buren). Weer contact opgenomen met Ramon. Die vertelde dat het pakket was afgeleverd - uiteindelijk gevonden bij de buren. Al met al positief, maar het heeft wat voeten in de aarde gekost. Het item zelf (waterdichte lijst) is perfect voor mijn doel. Aanbevolen: ja, maar wees oplettend ná het bestelproces.

Joost van der Pol

Betaald maar geen product en geen reactie

Eduard Knape

Geen garantie afwikkeling. Wij kochten een 2 x A4 waterdichte menuvitrine, die verre van waterdicht bleek te zijn. Een meermaals herhaald verzoek om reparatie of vervanging per mail en telefoon... Geen garantie afwikkeling. Wij kochten een 2 x A4 waterdichte menuvitrine, die verre van waterdicht bleek te zijn. Een meermaals herhaald verzoek om reparatie of vervanging per mail en telefoon (naar het 06 nummer, want het 033 nummer op de website functioneerde niet), leverde geen resultaat op.

Sonja De brouwer

Goede service

Creative Desk

Na mijn eerdere klacht dat ik geen contact kon krijgen via mail en contactnummer, kreeg ik ruim een week later toch antwoord op mijn mail dat mijn bestelling geleverd zou worden. En is het inmiddels... Na mijn eerdere klacht dat ik geen contact kon krijgen via mail en contactnummer, kreeg ik ruim een week later toch antwoord op mijn mail dat mijn bestelling geleverd zou worden. En is het inmiddels ook geleverd. Ik raadt het bedrijf aan snel het klantenservice nummer weer actief te maken om verdere klachten te voorkomen. Op de factuur staat ook een 06 nummer zag ik later. Wellicht dat die wel opgenomen word.

Creative Desk

Ruim een week geleden een bestelling gedaan, nog niets binnen. Het telefoonnummer van de klantenservice is niet bereikbaar. Een mail gestuurd, ook daar geen antwoord op. Voor 16.00 uur besteld, de... Ruim een week geleden een bestelling gedaan, nog niets binnen. Het telefoonnummer van de klantenservice is niet bereikbaar. Een mail gestuurd, ook daar geen antwoord op. Voor 16.00 uur besteld, de volgende dag geleverd, nee dus.

D Verheul

Bedrijf belooft levering de volgende dag, maar na de bestelling komt er geen enkele reactie meer. Acht dagen later staat de bestelling voor de deur zonder track&trace. Geeft niet echt een vertrouwd... Bedrijf belooft levering de volgende dag, maar na de bestelling komt er geen enkele reactie meer. Acht dagen later staat de bestelling voor de deur zonder track&trace. Geeft niet echt een vertrouwd gevoel, wellicht een puntje om aan te werken?

Joffrey M Teusink

Zeer goed