Disena

R Oostrum

Netjes optijd goede kwaliteit

Particulier

Foto's op de website zijn zo klein, dat je niet goed ziet wat je bestelt! k heb om een grotere foto gevraagd, maar dat geven ze niet. Ze hebben liever dat je bestelt en eventueel terugstuurt. Nou... Foto's op de website zijn zo klein, dat je niet goed ziet wat je bestelt! k heb om een grotere foto gevraagd, maar dat geven ze niet. Ze hebben liever dat je bestelt en eventueel terugstuurt. Nou dat heb ik gedaan, want de kleur kwam totaal niet overeen met de afbeelding! Levertijd geen 5 dagen, maar 2 maanden bij kleine vloerkleed. Dat weten ze, maar staat natuurlijk niet vermeld op de site.... Het hele proces kostte 3 maanden (!!) en vele emails/telefoontjes maar uiteindelijk kleedje retour & geld teruggekregen. voor mij nooit meer disena.

Reactie Disena:

Hoi Laura, wat vervelend dat je niet tevreden bent. Het kan inderdaad sporadisch gebeuren dat wij een vloerkleed niet op voorraad hebben en in jouw geval duurde het inderdaad langer dat de 5... Hoi Laura, wat vervelend dat je niet tevreden bent. Het kan inderdaad sporadisch gebeuren dat wij een vloerkleed niet op voorraad hebben en in jouw geval duurde het inderdaad langer dat de 5 werkdagen. Wij nemen je feedback in ieder geval mee om, mocht er weer een soortgelijke situatie plaatsvinden, daar nog scherper op te acteren.

Ron

Prima geregeld en snel in huis

Conny Talboom

Ontzettend blij met ons mooie kleed. Erg tevreden ook over de klantenservice. Zij hebben ons goed op de hoogte gehouden over voortgang en levering en vond de service snel en persoonlijk.

Marianne weber

Zeer goed