Forest Group Nederland BV

2x besteld bij DiscountOffice.
1e levering prima / 2e levering in 2x, maar geen bericht van DiscountOffice, dat 1 artikel op backorder stond en op een andere manier geleverd zou worden.

snelheid en correct afhandelen van een vraag via de website.

Hanszaam BV

Prettig en snel online geregeld en stipt op tijd afgeleverd.
Alleen de verpakkingsdoos was gescheurd en in alle 5 pakken papier zal ook een scheur in de wikkel

Snelheid

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,

Helaas kan het gebeuren dat een pakket tijdens het vervoer beschadigd wordt, ondanks alle goede zorgen. Uiteraard onze excuses hiervoor. Indien ook de inhoud van de doos beschadigd is dan verzoeken wij u z.s.m. contact met ons op te nemen. De retourafdeling biedt u dan een passende oplossing.

DiscountOffice.nl Klantenservice

ART OFF alles voor nagels

Goedkoop qua prijs snel netjes geleverd

service en merk producten

Hondenuitlaatservice Oosterheem

Prima Service

Advocatenkantoor Bolton

WYSIWYG, overzichtelijk aanbod en snelle levering.

Kwaliteitsmerken en duidelijke productbeschrijving en eigen foto's. En de lagere prijs uiteraard.

Praktijk Lorentz

Prima bezorging en betaalbare prijs.

vof van de pas

De levertijd zou 1 tot 2 dagen zijn. Ik heb er een week op moeten wachten.
De dozen waar het inzat waren behoorlijk beschadigd. Het printpapier heeft er gelukkig niets van geleden maar alle...

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,

Tot onze spijt is de bezorging van uw bestelling niet goed verlopen. Hoewel de bestelde artikelen op voorraad lagen en uw bestelling dezelfde dag nog uit ons magazijn verzonden is, heeft de vervoerder uiteindelijk pas na een aantal bezorgpogingen kunnen afleveren. Uw klacht is uiteraard doorgegeven aan de betreffende vervoerder. Gelukkig is het papier onbeschadigd gebleven, anders verzoeken wij u dit nog aan ons door te geven.

DiscountOffice.nl Klantenservice

Aukje Decoratieschilderwerk

Mijn ervaringen zijn tot nu toe geweldig; snelle levering en prima afwikkeling. TOP

K. Smit

Snel en accuraat uitgevoerd

Jan

Snelle efficiënte levering, goede prijs. Niets op aan te merken.