CBS Juliana

Bestel af en toe iets. Deze keer was het verkeerde produkt geleverd. Maar na contact met de klantenservice had ik binnen twee dagen het juiste produkt ontvangen.

Snelle service ook in geval van vervanging verkeerde levering.

Firma Kool

Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling van onze bestelling.
2 keer verkeerde zending maar waarschijnlijk eigen fout.
Prima opgelost.

van Gend infra

Super snelle levering

gewoon wat gezocht en besteld.

Autocentrum Nederland B.V.

Netjes en overzichtelijk

mobachbv

Vlotte levering. netjes verpakt.

Patrick

Snelle geleverd & producten conform verwachting.

Goede prijs

M. Vermeulen

Ik zal niet zo snel meer iets bij dit bedrijf bestellen. Door de zeer summiere beschrijving van het artikel op de site bleek ik toch nog het verkeerde type besteld te hebben en moest ik opnieuw een... Ik zal niet zo snel meer iets bij dit bedrijf bestellen. Door de zeer summiere beschrijving van het artikel op de site bleek ik toch nog het verkeerde type besteld te hebben en moest ik opnieuw een bestelling plaatsen met wederom verzendkosten. De kosten voor het retour zenden van het verkeerde artikel - maar liefst € 6,95 - waren voor mijn rekening. Dit heb ik nog nooit meegemaakt, wat een slechte service! Bij ieder ander bedrijf waar ik online iets bestel zijn retourzendingen altijd gratis. Vervolgens heb ik zelf ook nog eens moeten bellen om ervoor te zorgen dat het geld van het retour gezonden artikel teruggestort werd.

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,
Geachte klant,
Als u een artikel wilt retourneren omdat er een vergissing is gemaakt, dan kunt u gebruik maken van de retourprocedure. De kosten voor het retour sturen zijn voor de afnemer. De prijzen van DiscountOffice.nl zijn zo gunstig, omdat wij In tegenstelling tot veel andere webshops de retourkosten niet in de prijzen van de artikelen verwerken. Zodra wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen dan wordt u binnen 10 werkdagen een creditnota toegezonden.
DiscountOffice.nl Klantenservice

Adviesbureau voor ondernemers

Geen problemen. Alleen jammer dat kleine zendingen niet naar een postbus verzonden kunnen worden.

Parochie H. Maria

Duidelijke afspraken correcte levering

gemeente Nieuwegein

Klantvriendelijk en veel op voorraad

snelle levering