Jan Ophof

Slechte ervaring klantenservice weet niks over artikelen word doorgeschoven naar andere afdelingen je kan alleen reageren via email. Heb een regenton met voet besteld krijg verkeerde voet geleverd... Slechte ervaring klantenservice weet niks over artikelen word doorgeschoven naar andere afdelingen je kan alleen reageren via email. Heb een regenton met voet besteld krijg verkeerde voet geleverd moet tocht niet zo moeilijke zijn om deze om te ruilen voor de juiste. Erg raar dat een klantenservice niet kan zien wat voor artikel je besteld.
Zou er geen 2e keer meer bestellen en vind de dame ook niet vriendelijk aan de telefoon.

Betere afhandeling van zaken.
Zorgen dat de mensen van de klantenservice kunnen zie wat je besteld heb.
Niet alles via de mail moeten regelen.
Betere telefonische bereikbaarheid...
Betere afhandeling van zaken.
Zorgen dat de mensen van de klantenservice kunnen zie wat je besteld heb.
Niet alles via de mail moeten regelen.
Betere telefonische bereikbaarheid van het magazijn of afdeling retouren

Geachte klant,
Onze excuses voor het leveren van een verkeerd product, dit is uiteraard niet de bedoeling.
Geachte klant,
Onze retour afdeling zal vandaag nog contact met u opnemen met als gevolg dat u uw aankoopbedrag van het verkeerd geleverde product zo spoedig mogelijk gecrediteerd zult krijgen.
Hopende u hier voldoende mee geïnformeerd te hebben.
Klantenservice DiscountOffice

M. Van Wanrooij

Goede en snelle bezorging van bestelde artikel

DSA

Zeer verbaasd over de negatieve reacties die ik hier lees?

Zeer verbaasd over de negatieve reacties die ik hier lees?
Ikzelf ben zeer tevreden over DiscountOffice. Bestel hier al jaren en alles wordt altijd netjes en op tijd (lees snel) geleverd. Soms in meerdere leveringen maar dat wordt ook goed gecommuniceerd .
Klantenservice maar 1 x nodig gehad en zij konden mij ook goed antwoord geven op de vragen die ik had. Ik ben een uiterst tevreden klant!

De stroopwafelkoning

Dit is een bedrijf die de afspraken niet na komt!!
Dit is een bedrijf die de afspraken niet na komt!!
Ze zeggen vandaag besteld is morgen in huis of 1 a 2 dagen.ik kan u zeggen dat ik al 1 week zit te wachten op mijn spullen en heb al diverse keren gebeld en krijg iedere keer te horen we bellen u zo terug. Maar krijg niet een telefoontje terug. Ik raad u aan om ergens anders te bestellen!!

Afspraak niet nakomen!!

Geachte klant,
Het spijt ons dat uw bestelling nog niet is geleverd vanwege leveringsproblemen in het magazijn. Zodra we meer informatie hebben nemen we contact met u op.
Excuses voor het...
Geachte klant,
Excuses voor het ongemak.
DiscountOffice.nl Klantenservice

Warmenhoven

Heel tevreden prima product prima levering.
Alleen de aflevering bij buren afgegeven en die waren op vakantie gegaan.
Maar daar kunnen jullie niets aandoen dit lag aan de bezorger.

A

Wat een slechte service!! Stuurt cartridges op in een bubbelenvelop. Naast het feit dat de verzendkosten dan veel te hoog zijn (6,95) is er een grote kans op beschadigingen en nog maar te zwijgen... Wat een slechte service!! Stuurt cartridges op in een bubbelenvelop. Naast het feit dat de verzendkosten dan veel te hoog zijn (6,95) is er een grote kans op beschadigingen en nog maar te zwijgen over eventuele lekkende cartridges in de printer. Geklaagd en kreeg nieuwe opgestuurd, en ja hoor wederom in een bubbelenvelop. Pakjes zijn opgehaald en moest bijna een week wachten op de restitutie. De klantenservice is ook slecht en als het gesprek niet bevalt, wordt het gesprek gewoon beëindigd. Bij een ander bedrijf cartridges bestelt, waren de volgende dag keurig in een solide doosje verstuurd. Deze snappen het te minste.

Geachte klant,
Mocht er ondanks de goede zorgen die eraan besteed worden een beschadigd artikel worden geleverd dan wordt er zo snel mogelijk een passende oplossing geboden.
We hebben het...
Geachte klant,
We hebben het factuurbedrag inmiddels aan u teruggestort.
Excuses voor het ongemak.

Nguyen

Dit bedrijf is niet te vertrouwen. Mooi website maar dat is een schijnbedrieger.
Ik had de bureau-set in 29 augustus besteld en betaald. De leveringstijd was 2 oktober.
Ze hadden een...
Ze hadden een schade tafelblad geleverd en mocht niet retouren.
Vervolgens hadden zij een verkeerde bureau-voet geleverd.
Wij zitten nu met een beschadigd tafelblad en verkeerde tafelvoet. :(((((

Mooi website maar het is een schijnbedrieger. Doe geen zaak met hun. Sparen hoop irritaties.
Ze verdienen zonder ster.

Geachte klant,
De afdeling retouren heeft uw klacht in behandeling genomen en ondanks de geringe mogelijkheden geprobeerd om u een passende oplossing te bieden.
Het spijt ons dat wij uw...
Geachte klant,
Het spijt ons dat wij uw klacht niet naar tevredenheid hebben kunnen oplossen.

Bastiaans

Per internet heb ik 2x een vraag gesteld over een produkt. Die zijn snel en goed beantwoord

Service

Frank

Als je als zakelijke klant besteld wordt je benadeelt met een 10% restockingsfee, zelfs wanneer je weer een bestelling wilt plaatsen en omruilen ook gewoon mogelijk had kunnen zijn. Als je iets wilt... Als je als zakelijke klant besteld wordt je benadeelt met een 10% restockingsfee, zelfs wanneer je weer een bestelling wilt plaatsen en omruilen ook gewoon mogelijk had kunnen zijn. Als je iets wilt bestellen kun je dus beter onder je prive naam bestellen dan wordt je niet benadeelt bij discountoffice.

De levering was wel in orde maar geen e-mail update ontvangen.

Geachte klant,
Mocht u een verkeerd artikel besteld hebben dan kunt gebruik maken van de retourprocedure. Voor de verwerking van de goederen in het magazijn zijn wij genoodzaakt om 10% magazijn- en handelingskosten (met een minimum van 5 euro) te berekenen, deze kosten worden doorberekend aan de zakelijke klanten.
De retourkosten zijn niet verwerkt in onze verkoopprijzen, waardoor wij scherpe prijzen kunnen hanteren. Helaas kan de chauffeur de verkeerd bestelde artikelen niet direct omruilen, omdat de retourprocedure verschilt van de bestelprocedure.

Rob Menkveld

Prima site, ruim sortiment, goede prijzen. Aanbevelenswaardig.

Prima site
Ruim sortiment