Bas

Na enkele bestellingen naar volle tevredenheid, is mijn laatste bestelling een teleurstelling.
Ik had iets besteld, maar voordat het geleverd was bedacht dat een andere oplossing beter zou zijn. De bestelling heb ik daarom keurig in ongeopende doos op eigen kosten retour gestuurd.
Na 6 weken nog geen geld terug. Blijkt dat je moet bellen en vragen om je geld terug. Retour geld houdt het bedrijf namelijk vast, vermoedelijk in de hoop dat je vergeet dat je het retour gestuurd hebt.

Maar dat is nog niet alles. Je betaalde verzendkosten voor het ontvangen van je bestelling, die krijg je niet terug. Ook houden ze nog 10% handelingskosten voor de retour in.

Kortom, op mijn bestelling, een standaard voorraad artikel, ben ik enkele tientallen euro's verloren en heb er uiteindelijk niets voor gekregen. En dat laatste is mijn eigen keuze, want ik heb het retour gestuurd, maar het voelt wel als diefstal.

Ik bestel hier niet meer. Jammer...

Ze helpen je graag van je geld af als je iets retour stuurt.

Geachte klant,
Mocht u een vergissing gemaakt hebben bij uw bestelling dan kunt u gebruik maken van onze retourprocedure volgens onze retourvoorwaarden, zie https://discountoffice.nl/retourvoorwaarden
U ontvangt een creditnota die u kunt verrekenen met een eventuele nieuwe bestelling, tenzij een terugbetaling gewenst is. We zullen het bedrag z.s.m. terugstorten.
DiscountOffice.nl ontmoedigt retourzendingen door de kosten van retourzendingen niet in de verkoopprijs van de producten te berekenen, waardoor wij scherpe prijzen kunnen hanteren. De kosten voor de verwerking van de goederen in het magazijn worden doorberekend aan de zakelijke klanten.
De verzendkosten van uw bestelling worden niet gecrediteerd, er zijn immers kosten gemaakt om uw bestelling verzekerd te versturen.
DiscountOffice.nl Klantenservice

Nancy

Bedankt voor de zeer snelle levering. Een volgend keer bestel ik hier weer!

Snelle levering. Snelle beantwoording van klantenservice.

De Nije Veste

Zie mijn eerdere beoordeling op 23/6.
Ik wil graag reageren op de reactie van Discountoffice op mijn beoordeling.
Discountoffice verschuilt zich in haar reactie achter regels/voorwaarden...
Zie mijn eerdere beoordeling op 23/6.
Ik wil graag reageren op de reactie van Discountoffice op mijn beoordeling.
Discountoffice verschuilt zich in haar reactie achter regels/voorwaarden en dat is nu precies mijn kritiek: men denkt niet mee met de klant en wil deze op geen enkele manier tegemoet komen.

Nu even niet.

De Nije Veste

Helaas niet aan te bevelen: levering wel okay, maar after sales, service/klantvriendelijkheid laat wat ons betreft te wensen over

levering is wel okay

Geachte klant,
Uit onze gegevens blijkt dat u op 4 oktober jl. een bestelling bij ons geplaatst heeft en op 30 december jl. een retour aanvraag ingediend heeft. De meldingstermijn van 14 dagen was toen al lang verstreken en dus kunnen wij uw order conform onze retourvoorwaarden niet terug nemen,
Wij hopen u hier voldoende mee geïnformeerd te hebben.
Klantenservice DiscountOffice.nl

Walter Melis

Zeer tevreden, correcte levering en tijdige melding van levering.

De prijzen.

Ingentis BVBA / Cools Dorette

Ik heb dit bedrijf nog niet zolang geleden leren kennen, maar mijn eerste bestelling ging vlekkeloos. Correcte levering, alles zeer goed ingepakt...vraag tot aanpassing faktuur werd dadelijk in orde... Ik heb dit bedrijf nog niet zolang geleden leren kennen, maar mijn eerste bestelling ging vlekkeloos. Correcte levering, alles zeer goed ingepakt...vraag tot aanpassing faktuur werd dadelijk in orde gebracht !

Enorm veel keuze.. goede prijzen, correcte levering

Jan

Mijn ervaringen zijn goed, ik snap al die klachten niet. Mails worden snel beantwoord en vragen snel opgelost. Dus ik ben zeer tevreden.

Snel en correct beantwoorden van mails, heel ruim aanbod artikelen voor fatsoenlijke prijzen.

A.

Had op een product besteld.
Op mijn factuur stond geen verwachte afleverings datum, vrij apart.
Probeerde contact op te nemen via de klantenservice maar dat leverde vrij weinig op. Had op een product besteld.
Op mijn factuur stond geen verwachte afleverings datum, vrij apart.
Meer dan een week later uiteindelijk wel antwoord gekregen maar op een vrij onhandige manier waarop ik telefonisch contact opnam over opheldering.
Dus uiteindelijk van aankoop tot aflevering van pakket een maand. Tja dat word nog even wachten.

Had geen fijn gevoel bij dit bedrijf ondanks de goede recensies.
Ik wist niet of mijn bestelling überhaupt serieus werd genomen en het was maar de vraag of ik niet belazerd werd.

De klantenservice zelf was er vrijwel niet.
Erg kort bondig op de mail, geen heldere uitleg over kwestie en telefonisch niet meewerkend.

Inderdaad goedkoper dan de concurrentie op sommige producten.

Geachte klant,
Heeft u een order of factuurnummer voor ons zodat wij kunnen zien wat er fout is gegaan?
Klantenservice DiscountOffice

Degoes

Reeds meerdere malen een bestelling gedaan en steeds alles dik o.k.
Ook snelle verzending en zeer goede verpakking.
Doe zo voort

Voor mij zeer correct

Gjmm Tiemessen

Discount Office een waardeloze Toko.
Discount Office een waardeloze Toko.
Je bestelling zou binnen twee dagen binnen moeten zijn. Je krijgt geen automatisch bericht van de koerier komt dan en dan. Of de koerier komt zo en zo laat. Zelf moet je gaan surfen waar het pakket is. Tot mijn verbazing, was ineens het pakket al bezorgd doch helaas niet bij mij. Dan online een manco invullen doch helaas telkens een error. Dan maar telefonisch de klacht indienen dat bij mij nog steeds geen pakket is afgeleverd. Uiteindelijk mijn geld terug gevraagd. Nu maar wachten wanneer daT gaat gebeuren.
Voor mij NOOIT MEER ACCOUNT OFFICE

Zijn er die dan

Geachte klant,
Het spijt ons dat de levering van uw bestelling niet goed is verlopen. De verwachte levertijd staat op de website bij het artikel vermeld en wordt op de orderbevestiging vermeld. U kunt op uw account via de track & trace informatie uw pakket volgen. Helaas is uw pakket op het verkeerde adres bezorgd. Inmiddels hebben wij het factuurbedrag teruggestort.
Excuses voor het ongemak.
DiscountOffice.nl klantenservice