BESCIOM

DRAMA , na een dikke week nog steeds alleen de goedkope artikelen geleverd het dure deel vanmijn bestelling niet ontvangen. Verschillende keren contact gezocht met de "klantenservice" maar geen... DRAMA , na een dikke week nog steeds alleen de goedkope artikelen geleverd het dure deel vanmijn bestelling niet ontvangen. Verschillende keren contact gezocht met de "klantenservice" maar geen respons...

De prijs maar ik betaal leiver iets meer dan dit gezeik

Geachte klant,
Het spijt ons dat we u niet tijdig hebben geïnformeerd over uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak.

Wonderland Entertainment Groep

Bar Slecht

kan ik niet ontdekken!

Geachte klant,
Mocht u onverhoopt een verkeerd artikel besteld hebben dan kunt u gebruik maken van onze retourprocedure om uw bestelling te retourneren. Wij dienen de artikelen echter wel ongebruikt, onbeschadigd en in een onbeschadigde verpakking in ontvangst te kunnen nemen. Helaas was van één artikel de verpakking beschadigd en zijn wij genoodzaakt om één artikel af te wijzen. Het factuurbedrag van het andere artikel is gecrediteerd.
Excuses voor het ongemak.

E.T.

Toetsenbord besteld op 01-10-2020, website geeft aan "30 op voorraad"
Klacht 1: gefronste wenkbrauwen..
Toetsenbord besteld op 01-10-2020, website geeft aan "30 op voorraad"
Klacht 1: gefronste wenkbrauwen..
Levering, twee weken later, moest apart besteld worden, dit terwijl er op de site werd aangegeven "30 op voorraad"?
Klacht 2: de eerste lichte irritatie..
Doordat het apart moest worden besteld geen mogelijkheid op retournering.
Dit is conform de wet kopen op afstand niet toegestaan, Deze stellingname is dus misleidend en overtreed de Nederlandse wet.
Klacht 3: en dan echt geïrriteerd..
Levering, blijkt een UK toetsenbord te zijn, indeling is niet standaard, dus ik heb een product ontvangen wat ik niet besteld heb.
Dus product retour.
Nu heb ik een credit factuur ontvangen waar 10% "magazijn en handelingskosten" in rekening worden gebracht.
Dit bedrijf maakt een fout en ik mag daarvoor betalen?
Bovendien is dit ook wettelijk niet toegestaan. Wanneer niet (kosteloos) het juiste product geleverd kan worden, dienen alle kosten geretourneerd te worden.

Ook hier heb ik op gereclameerd en hebben ze "na intern overleg besloten de 10% handelingskosten te laten vervallen".

resultaat, ruim 5 weken later heb ik geen toetsenbord en de kosten na het nodige geharrewar retour..

Klacht 4:
Nu is dit product nog steeds op hun website te bestellen, nu met de toevoeging "UK" in de productnaam.
De website laat nog steeds de normale Nederlandse toetsenbordindeling zien in de afbeelding, bovendien wordt op geen enkele manier duidelijk aangegeven dat de toetsenbordindeling niet gebruikelijk is voor Nederland, maar dat het een Engels toetsenbord betreft waarbij diverse toetsen op een andere plek zitten!

Dat is toch meer dan vreemd voor een product waarvan er nog steeds een voorraad van wordt aangegeven terwijl die speciaal voor mij moest worden besteld (daar zal de mijne dan nu ook tussen zitten? Die wordt gewoon weer als nieuw verkocht?!) Dus ze verkopen retouren ook gewoon als nieuw blijkbaar..

prijs.. maar als er wat mis gaat.....

Geachte klant,
Het spijt ons dat u een verkeerde levering heeft ontvangen. Helaas is de afhandeling van uw klacht niet verlopen zoals het zou moeten. Hiervoor bieden wij u onze excuses aan....
Geachte klant,
Echter willen wij u graag informeren dat voor u als zakelijke klant de wet koop op afstand niet geldt. Deze wet is alleen van toepassing op particuliere aankopen.
We zullen dit spijtige praktijkvoorbeeld gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren zodat we dit soort fouten in de toekomst niet meer maken.

Blokland

Slecht

Geachte klant,
Om inhoudelijk op uw feedback te kunnen reageren verzoeken wij u een factuurnummer aan ons door te geven.

kees

Vlotte bediening

duidelijke aanwijzingen

Stijn Rambour

Geen negatieve product reviews mogelijk.
Geen negatieve product reviews mogelijk.
Ik heb een zit-sta bureau gekocht (BEURO75.WER.KU.OA). Het werkblad werd beschreven als white-washed, zoals op de foto's. De geleverde bureau was echter gewoon bruin. Ik heb dit gemeld, maar opmerking is dat de foto's niet leidend zijn, misleidend in dit geval.
Ik heb ook een product review ingevuld met de foto's van de aankoop, maar die wordt niet getoond. Dus wil men geen negatieve reviews.

goede prijs

Lia Overman

De wasbare mondkapjes zijn erg slecht. De binnenkant zit vol met vouwen, wat vreselijk irritant is. Er zit geen klemmetje op de neus, die je op maat kan maken voor jouw eigen neus. Met als gevolg... De wasbare mondkapjes zijn erg slecht. De binnenkant zit vol met vouwen, wat vreselijk irritant is. Er zit geen klemmetje op de neus, die je op maat kan maken voor jouw eigen neus. Met als gevolg dat het kapje open staat richting de ogen. Voor brildragers is dit écht niet fijn! Je bril beslaat en doordat je het niet kan afsluiten, kunnen de virussen gewoon naar buiten. Waarom ik dit zeg? Omdat als je bril gaat beslaan door je eigen ademhaling, komt dit vocht dus in de vrije lucht, wat nu juist níet de bedoeling was. De dames en herenmaten verschillen zeker van elkaar. De damesmaat bij ons was groter dan de herenmaat. Vreemd!!! Ik heb een aantal dagen geleden hierover een mail gestuurd, maar heb nog steeds geen antwoord hierop. Géén aanrader om te kopen!!!

De levering was wél snel.
De levering was wél snel.
Ik weet niet of ik dit bedrijf wel of niet moet aanbevelen, omdat dit mijn eerste ervaring was. Ik schrijf dus ‘niet aanbevelen’ door deze ervaring, maar dat wil niet zeggen, dat de rest ook niet goed zou zijn.

Geachte klant,
Het spijt ons dat de mondkapjes niet aan uw verwachting voldoen, Wij hebben echter geen mail van u kunnen terugvinden, wilt u s.v.p. contact opnemen via retouren@discountoffice.nl...
Geachte klant,
Het spijt ons dat de mondkapjes niet aan uw verwachting voldoen, Wij hebben echter geen mail van u kunnen terugvinden, wilt u s.v.p. contact opnemen via retouren@discountoffice.nl ?

Talentdiggers

Tot vorige week tevreden...
Tot vorige week tevreden...
Ik bestel een artikel waar pas na betaling zichtbaar werd dat dit niet kon worden geruild. En omdat ik telefonisch mij door hen had laten adviseren, hier verder geen aandacht aan geschonken.
Toen het artikel toch niet voldeed aan wat er was verteld, geprobeerd dit alsnog te retourneren/op te lossen. Maar ik werd van het kastje naar de muur gestuurd en de regeling die ze uit coulance aanboden, wat voor mij onder de maat. Ook het mailcontact heb ik als niet klant-vriendelijk ervaren.
Jammer, omdat ik daarvoor altijd heel tevreden was.

Niet klantvriendelijk bij retourneren

Geachte klant,
Een bestelartikel kan helaas niet geretourneerd worden. Om u enigszins tegemoet te komen hebben wij u een coulance regeling aangeboden. Het spijt ons dat dit niet naar tevredenheid was.
Onze retourafdeling neemt z.s.m. contact met u op om u een passende oplossing te bieden.

Van Gils

Ik bestelde bij Discount Office een electrische potloodslijper kleur grijs. Ik wilde per se geen witte kleur omdat ik had gezien dat die snel smoezelig wordt. Op de foto staat een grijs exemplaar.... Ik bestelde bij Discount Office een electrische potloodslijper kleur grijs. Ik wilde per se geen witte kleur omdat ik had gezien dat die snel smoezelig wordt. Op de foto staat een grijs exemplaar. In de titel staat vermeld 'kleur grijs', op de bevestiging staat 'grijs' en op de factuur staat 'grijs'. Ik krijg echter een wit exemplaar. Discount Office zegt dat zij geen invloed kunnen uitoefenen of ik vanuit een extern magazine de kleur wit of grijs krijg. Ik had dat moeten weten omdat er op de site ook een kleine foto bij stond van een witte versie. Nee, ze sturen geen grijze kleur. Ik mag de puntenslijper wel retourneren, maar dat is op eigen kosten. Ik vind deze verkoopmethode eerlijk gezegd misleidend.

Uit deze ervaring geen sterke punten.

Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback. Om inhoudelijk te kunnen reageren willen we u verzoeken om een factuurnummer (F-) aan ons door te geven.
Met vriendelijke...

A.Laamiri

Onvriendelijk en ondeskundige klantenservice, Ze kunnen niet eens de meest simpele vragen beantwoorden over een bestelling of een retour zending.!!!

Nog niet ontdekt!!

Geachte klant,
Mocht u een vergissing gemaakt hebben bij uw bestelling dan in het in principe mogelijk om gebruik te maken van onze retourprocedure, volgens onze retourvoorwaarden https://discountoffice.nl/retourvoorwaarden . Inmiddels hebben wij bericht ontvangen dat het artikel in het magazijn is binnengekomen. Onze administratie stort het bedrag z.s.m. terug.