Reactiesnelheid op uw aanvraag
Bestelgemak van uw vertaalopdracht
Klantvriendelijkeid

Nicky Geelen

Wederom heel goed hier kom.ik altijd terug

Reactie Scriptware Translations:

Dank je wel Nicky voor jou review. Altijd fijn om je weer te mogen helpen met jou vertaling(en).

Eisa Satari

Great job

Cees van Leeuwen

Intern liet het net niet helemaal soepel. Aanvankelijke factuurbedrag was niet juist. Het is handiger om na offerte eerst een factuur te krijgen en dan te betalen. Een offerte betalen is binnen een... Intern liet het net niet helemaal soepel. Aanvankelijke factuurbedrag was niet juist. Het is handiger om na offerte eerst een factuur te krijgen en dan te betalen. Een offerte betalen is binnen een organisatie niet altijd handig.

Avocare arbeidsrecht

Vindbaarheid telefoonnummer

Mustapha Cherradi

Reactie Scriptware Translations:

Bedankt voor de positieve feedback!

A de Bois

Ik heb wel een puntje,in de aanhef van de Brief is mijn naam onjuist
er staat A.bois het is A de Bois

Reactie Scriptware Translations:

We waarderen je feedback enorm.

Rick van den Berg

Engelse contactpersoon, ontzettend slecht vertaald 1e keer.

Beste Rick,
Beste Rick,
Allereerst willen we je hartelijk bedanken voor je beoordeling, ongeacht of deze positief of negatief is. Jouw feedback is van groot belang voor ons, omdat het ons helpt onze dienstverlening te verbeteren en onze klanten beter van dienst te zijn.
Het spijt ons oprecht te horen dat onze vertaling aanvankelijk niet aan jouw verwachtingen voldeed en dat je de kwaliteit als "ontzettend slecht" hebt ervaren. We hebben onmiddellijk je feedback geƫvalueerd en geconstateerd dat er enkele problemen waren met de juiste vertaling van de tone of voice, terwijl de vertaling zelf correct was. We waarderen het dat je ons de kans hebt gegeven om dit te corrigeren en de vertaling aan te passen zoals jij dat wenste. Ons doel is altijd om te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met het eindresultaat.
Wat betreft de opmerking over onze niet-Nederlands sprekende medewerkers, begrijpen we dat dit enige verwarring kan hebben veroorzaakt. We willen verduidelijken dat het hebben van medewerkers van diverse nationaliteiten een bewuste keuze is om een breder scala aan vertaaldiensten aan te kunnen bieden en de diversiteit van onze klantenkring te weerspiegelen. De nationaliteit van onze project managers heeft geen invloed op de kwaliteit van onze vertalingen, en we werken er voortdurend aan om hoogwaardige vertalingen te leveren, ongeacht de taal of het vakgebied.
Nogmaals bedanken we je voor je feedback en de gelegenheid om ons werk te verbeteren. We hopen dat je tevreden bent met de herziene vertaling en staan altijd klaar om je in de toekomst van dienst te zijn.