Reactiesnelheid op uw aanvraag
Bestelgemak van uw vertaalopdracht
Klantvriendelijkeid

Snezana Jevremovic

Nathalie Baeten

Laten weten hoelang het duurt en dat er nog een pdf aankomt (ik kreeg de post eerder dan de mail)

Karen Cawaling

Meer bijgewerkt zijn.

Frank Smit

Erg chaotisch en niet erg overzichtelijk. Ik heb 10 stukken laten vertalen en kan er geen touw aan vastknopen

Reactie Scriptware Translations:

Beste Frank,
Beste Frank,
Dank voor je feedback betreft de recente vertaling die wij voor jou hebben verzorgd. We willen allereerst onze oprechte excuses aanbieden voor de onduidelijkheid en het chaotische verloop van de vertaling, zoals je hebt aangegeven.
We begrijpen dat het voor jou frustrerend moet zijn geweest en we willen graag toelichten waarom dit is gebeurd. De bronmaterialen die we ontvingen, waren complex en in meerdere talen, wat het proces aanzienlijk heeft bemoeilijkt. We moesten niet alleen verschillende vertalingen integreren, maar ook werken met informatie die oorspronkelijk niet in de talen viel die we normaal gesproken hanteren.
Desondanks hebben we extra inspanningen geleverd om bepaalde bronmaterialen van de ene taal naar de andere te vertalen, zodat we uiteindelijk aan je vraag konden voldoen. We begrijpen dat het resultaat niet zo soepel was als we zouden willen, en we nemen deze feedback ter harte.
Om toekomstige misverstanden te voorkomen, zullen we ervoor zorgen dat er duidelijkere inleidingen worden gegeven via e-mail, en we zullen actiever communiceren om te verzekeren dat we een helder begrip hebben van de verwachtingen en het gewenste resultaat.

Sunsit BV

Digitaal snel ontvangen, alleen origineel laat relatief gezien lang op zich wachten...

Paula Fernandes

Top service!