Reactiesnelheid op uw aanvraag
Klantvriendelijkeid

Aziza Alaou

Top

Reactie Scriptware Translations:

Dank je wel voor de positive feedback Aziza. Hopelijk tot snel! :)

BvG

Iets sneller leveren, en/of een leverdatum vooraf doorgeven zou fijn zijn.

Beste Bert,
Beste Bert,
Allereerst wil ik je hartelijk bedanken voor de positieve recensie die je hebt achtergelaten. We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met onze dienstverlening en dat we aan je verwachtingen hebben voldaan.
Ik wilde echter ook even de leveringsdatum onder de aandacht brengen, die in onze offerte is vermeld. Het kan zijn dat dit over het hoofd is gezien, maar we hebben dit aspect expliciet gecommuniceerd tijdens het offerteproces. We streven ernaar om transparant te zijn over alle details om eventuele misverstanden te voorkomen.
Desondanks zijn we blij dat je positieve ervaringen hebt met ons bedrijf, en we hopen in de toekomst opnieuw voor je van dienst te kunnen zijn.

Pridis

Everyone is really friendly, and respond very fast. You can have documents translated in only a couple of days!

Reactie Scriptware Translations:

Hi Pridis, thank for your positive review, it was a pleasure working with you! :)

Radomir Stanojevic

Alles is perfect

Fadi Turkmani

Erg goed

Manal Ibrahim

Documenten van digitale watermerk of autorisatiecheck voorzien om digitaal de echtheid te garanderen.

Snezana Jevremovic