Esser

Snel , professioneel , goede kwaliteit prijs verhouding

Vele foto's, uitleg over de plant / boom

Carla Martens

Planten die bezorgd werden sloegen bijna allemaal goed aan

Duidelijke website

Niet alle bezorgers hebben verstand van planten terwijl daar wel mee geadverteerd wordt. Jammer

S Halters

Snel en meestal zonder gedoe.

bij problemen van de planten wordt dit opgelost. Niet altijd in nieuwe planten (ivm voorraad kon dit niet) maar wel in teruggave. Foutjes kunnen, het gaat mij om hoe dit wordt afgehandeld. Dikke plus!

Correcte levering gehad.We hadden 3 planten te weinig ontvangen,maar dat is ook netkes afgehandeld.

Correcte levering

Ik zou het niet wetem

Privé persoon

Goede service, meestal goede kwaliteit

Klantvriendelijkheid, service

Levering zou wat sneller kunnen

Sylvia Hoffer

Super planten. Keurig op tijd. Alles snel naar tevredenheid afgehandeld.

De omschrijving van de planten.

Meer foto's van de planten. Als je een plant bekeken hebt, kun je niet verder in die categorie. Dan moet je weer opnieuw intikken. Niet zo'n lange tijd tussen bestellen en leveren. Je moet... Meer foto's van de planten. Als je een plant bekeken hebt, kun je niet verder in die categorie. Dan moet je weer opnieuw intikken. Niet zo'n lange tijd tussen bestellen en leveren. Je moet uiterlijk zondagavond bestellen wil je vrijdag geleverd krijgen.

Jolanda Rodenburg

Mijn gekochte rozen staan voor de vijfde keer in knop, schitterend

prima omschreven

Van der Meer

Prima. Afspraak met tijdstip levering klop. Fijne chauffeur, alleen was hij ingehuurd dus geen verstand v planten. Wordt wel op site vermeld. Planten zijn v zeer goede prijs/kwaliteit.

Aantal planten per m2 en verzorging na planten wordt veel aandacht besteedt.

Moest een week wachten voor de levering kon plaats vinden. Ws door plant seizoen

Reactie Directplant.nl:

Bedankt voor uw feedback.
Bedankt voor uw feedback.
Het klopt dat wij momenteel ook werken met een aantal tijdelijke bezorgers. Zij hebben helaas nog niet zulke groene vingers als onze vaste medewerkers. Uiteraard proberen we hun plantenkennis wel snel te vergroten.
In dit seizoen kan het inderdaad voor bepaalde planten wat langer duren voordat ze geleverd kunnen worden. Toch geldt voor de meeste planten nog altijd dat indien uiterlijk zondag besteld, levering vanaf eind die komende week is.

de Vries

Goede informatie op de website, duidelijke communicatie, vriendelijk en snel

Op de website wordt vermeld dat de chauffeur ook veel kennis heeft en dat er aan hem vragen gesteld kunnen worden met betrekking tot de planten, maar dat was bij mij niet het geval, de chauffeur had... Op de website wordt vermeld dat de chauffeur ook veel kennis heeft en dat er aan hem vragen gesteld kunnen worden met betrekking tot de planten, maar dat was bij mij niet het geval, de chauffeur had geen inhoudelijke kennis.

Reactie Directplant.nl:

Bedankt voor uw review. Het klopt dat vrijwel al onze bezorgers ook groene vingers hebben. Toch is het momenteel nog steeds bijzonder druk, waardoor wij ook gebruik maken van een aantal tijdelijke... Bedankt voor uw review. Het klopt dat vrijwel al onze bezorgers ook groene vingers hebben. Toch is het momenteel nog steeds bijzonder druk, waardoor wij ook gebruik maken van een aantal tijdelijke krachten. Ondanks hun goede instelling en nette bezorgingen, hebben zij helaas (nog) niet allemaal groene vingers.
Uiteraard mag u altijd contact met ons opnemen via info@directplant.nl mocht u nog iets willen vragen of willen weten over uw planten en de verzorging hiervan.

Dik Edelenbos

Goede kwaliteit planten en bomen

Uitgebreide informatie, korting bij kopen grotere aantallen

Wellicht wat snellere levering