8.3/10
8.3/10

Prima! Goede planten en service!

Martin

Ze hebben een fijne en goede website en reageren vrij vlot op mail. Echter was mijn ervaring met de kwaliteit van de levering wat minder.

- De bamboe planten die ik geleverd kreeg...

Goede, duidelijke website met veel info.
Vlotte communicatie via mail en telefoon.

- Het inplannen van een afspraak via de website moet ook resulteren in een afspraak; deze moet niet met eenzijdige communicatie overboord worden gegooid.
- Kwaliteit van de planten moet voorop staan; deze planten waren niet goed behandeld (waarschijnlijk tijdens hun transport)
- Niet in de voortuin pleuren als iemand thuis blijft om ze te ontvangen; aanbellen lijkt me een kleine moeite.

Super service. Houden goed aan de afspraken die er gemaakt worden. Elke keer weer goed op tijd geleverd.

Plaatmateriaal is altijd goed komt bijna altijd op. Inboet service is ook uitstekend

Eerdere 2 leveringen waren goede planten. de derde levering is voor een behoorlijk deel niet aangeslagen. men doet nu vrij moeilijk om hier een oplossing voor aan te dragen

kom klanten die behoorlijke bestelling plaatsen eerder tegemoet met een onkostenvergoeding als planten niet aanslaan ondanks uitvoeren van de juiste aanplantregels

Ankie Visser

Ik ben heel blij met de levering van de bestelde planten bij Directplant, de planten zijn schitterend en staan prachtig in de tuin
Over de levering alle lof die kan niet beter, ik was zeer...

de planten zijn erg gezond en mooi. de levering is SUPER GOED.

GEEN ENKELE

Duidelijke website en snelle levering

neutraal

geen verbeterpunten

rob zinger

Zeer goed

Goede service nadat bomen niet goed waren aangeslagen.

Ga zo door

We hebben flinke hoeveelheid klimmers en heesters besteld voor de tuin en ze doen het allemaal erg goed.

Veel keuze, snelle levering.

Niet elke plant had de grootte (hoogte) die was besteld. Enkele klimmers waren een forse maat kleiner.

Piet Verbree

Ik heb een aantal keer nu wat besteld. Geen klachten. Kwaliteit planten is in orde. Website en praktijk kloppen met elkaar

Service bij het afleveren is prima

Soms zijn zaken tijdelijk niet leverbaar. Het zou handig zijn om een indicatie te geven over wanneer dan wel ongeveer.

Onze ervaringen met Directplant zijn prima! De bestelde planten werden keurig op de afgesproken dag afgeleverd en de planten waren van prima kwaliteit!

Bezorging op afgesproken moment.
Vriendelijke bezorgster.
Prima kwaliteit planten!