Reviews

8.7 / 10
3028 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
8.8/10
Info over verloop order
8.3/10
Snelheid levering
8.3/10
Bestelgemak
9/10
Klantvriendelijkheid
8.8/10
Informatie op de website
8.6/10
After sales
8.4/10

3028 Reviews

Klimop

10/10

Goede productinformatie, groot aanbod, goede kwaliteit van planten en levering. En dat tegen redelijke prijzen.


ReneM

10/10

Makkelijk besteld en het juiste materiaal op de juiste dag ontvangen. Zal dit bedrijf zeker aanbevelen

Sterke punten

aftersales is subliem, Na een week kregen we nog een email of alles naar tevredenheid was en advies over de bewatering

Verbeterpunten of tips

NVT


myriam vrijland

4/10

Service is gewoon slecht. Garantie ver te zoeken :-((. Al onze beukenplanten hele moeilijke start , helaas lag alles aan ons /(na super goede verzorging ) heel veel nieuw moeten planten šŸ„“. Nu in...

Verbeterpunten of tips

Eerlijke garantie geven !!

Reactie Directplant.nl:

Beste Myriam Vrijland,
Wat jammer dat u niet tevreden bent over onze service.
U geeft aan dat u zich niet kunt vinden in onze garantie termijn. Dit spijt ons bijzonder. Wij bieden 2 maanden garantie op alle potgekweekte planten en voor planten uit volle grond, geven wij garantie tot 1 juni. Als een plant of boom in het najaar of in de winter is geplant, dan zijn wij meestal erg coulant om de garantie indien nodig te verlengen, omdat nu eenmaal niet altijd snel genoeg duidelijk is of een plant al dan niet aanslaat.

Wij hebben alleen een melding gekregen van de leilinde, waar nog weinig blad aan zat. Daarop hebben wij u voorzien van advies. Wij hebben hierop echter niet meer te horen gekregen dat de boom alsnog niet is aangeslagen.

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij nogmaals contact met u opgenomen, maar helaas hebben wij hierop ook nog geen reactie vernomen. Wij zouden graag met u in contact komen om alsnog te zorgen voor een passende oplossing.


Anoniem

8/10

Prima ervaring .
Zeeborder pakket is goed aangeslagen en achteraf had er minder planten per m2 geplaatst kunnen worden .
Bolboompje is ook goed aangeslagen evenals alle klimplanten ,...

Sterke punten

Bezorger was vriendelijk en gaf advies hoe de bol catalpa te snoeien .

Verbeterpunten of tips

Betere fotoā€™s !
Bij beplanting schema ook snoei - verzorgingschema meesturen .
Niet bezorgd op gekozen datum !


Anoniem

5/10

Correcte afhandeling bestelling. Echter planten vond ik van mindere kwaliteit

Verbeterpunten of tips

Betere kwaliteit planten


Rita Van der Kolk

10/10

Heel goede ervaring goede service en planten die er fris en goed uitzien.
Kaapse lelie ontvangen super mooi met maar liefst 17 bloemen.


Liz

10/10

De laurier en hortensia's die wij hadden besteld werden keurig op de afgesproken tijd gebracht door de vriendelijke chauffeur van directplant. Planten zagen er prima uit.


Anoniem

8/10

Prima levering van mooie gezonde planten

Sterke punten

Heldere communicatie en de planten werden zelfs eerder geleverd dan verwacht

Verbeterpunten of tips

Jammer dat ik mijn bestelling een paar dagen voor levering niet meer kon aanvullen met zakken potgrond, dat was logistiek helaas niet meer haalbaar.


Anoniem

8/10

Prima

Sterke punten

op tijd geleverd

Verbeterpunten of tips

We hebben 1 plant die bruin wordt van binnen en hebben advies nodig maar kunnen geen contact mogelijkheden vinden