Kappers

goede service.

Bij de notenboom was bij aankomst een tak gebroken

Albert

Komen afspraken na. Kwaliteit van de planten zijn Over het algemeen zeer goed. 1 planten soort viel echter tegen: 50% uitval.

Navragen of alles goed is aangeslagen. Bij mij was 1 plantensoort niet ok.

Gorissen Eggen

Zeer te vreden planten worden tot in de tuin gebracht . Alleen jammer dat sommige dingen altijd uitverkocht zijn

Goede service

Dat je ook een order kunt bestellen voor minder dan 250 euro

Francis

Veelvuldig hebben we planten en borderpakketten besteld voor onze best grote tuin. De samenwerking zowel via e-mail als live verloopt vlot en prettig. De chauffeurs zijn kundig en geven goed advies... Veelvuldig hebben we planten en borderpakketten besteld voor onze best grote tuin. De samenwerking zowel via e-mail als live verloopt vlot en prettig. De chauffeurs zijn kundig en geven goed advies wat te doen om de reeds geplante bomen, planten soms beter aan te laten slaan. En dat werkt heel prettig.

Duidelijke instructies voor beplanting en hele mooie borderpakketten. Ook advies bij vragen over aanplanting. En fijne service.

Het was te druk tijdens Corona tijd. Hierdoor was de reactietijd en leveringstijd minder snel. Dit is hierna sn weer vlot getrokken.

Niels

Correct en professioneel

De levering aan huis wordt gedaan door mensen die verstand van planten hebben. Zo ben je ervan verzekerd dat je goed spul geleverd krijgt en dat je nog een tip/ advies kan krijgen

levertijd

LHEV

Goede planten, slaan tot nu toe altijd aan.

Kwaliteit en grootte assortiment

Communicatie

Frank Wolfs

Levering netjes op tijd en op de juiste plek neergezet.

Aanbieden van een totaalpakket

Kwaliteit van het product, de planten zijn inmiddels uitgebloeid maar zijn niet sterk genoeg.

Kwekerij Kosterman

Prima producten, goede prijs.

goede prijs kwaliteit verhouding

communicatie over de tijd van levering

Huub Metzemakers

goede producten en zeer service gericht

Niet goed dan direct een oplossing d.m.v. Nieuwe planten/struiken etc.

A.Schokker

De planten die geleverd zijn doen het bijna allemaal goed. sommige wat beter dan de ander, maar levend materiaal dus...
Vervelend was wel dat er planten niet geleverd zijn en die ook niet meer...
Vervelend was wel dat er planten niet geleverd zijn en die ook niet meer nageleverd werden.

goed verzorgde planten en duidelijk gelabeld.

als planten niet geleverd worden, zonder opgaaf van reden, en ook niet nageleverd worden vind ik dat niet klantvriendelijk.Restitutie van het betaalde bedrag voor die planten lost dit niet op.