8.3/10
8.3/10

Zonneveld

Mooi planten, vriendelijke bezorgers. Perfect!

Heldere website, snelle levering, vriendelijk, goede kwaliteit!

De keuzemogelijkheid bij datum levering weglaten. Het wordt niet op de door ons aangegeven voorkeur geleverd, hier ook geen reactie op gekregen. Wordt geleverd wanneer het bij jullie uitkomt. Geeft... De keuzemogelijkheid bij datum levering weglaten. Het wordt niet op de door ons aangegeven voorkeur geleverd, hier ook geen reactie op gekregen. Wordt geleverd wanneer het bij jullie uitkomt. Geeft niets, maar dan misschien de keuze ook niet geven.

Bakker

Word netje geholpen, als vragen heb krijg je daar een goed antwoord op ,ook het brengen was ook goed zo we hadden besproken is het ook gegaan

Snel geleverd met een goed uit leg van de planten die zijn geleverd

Nu niet

Schepers

Positief, overzichtelijke website. Ik ben ook tevreden over de geleverde planten

Prijs, goede informatie over product, betrouwbare bezorging

Geef bij tijdelijk uitverkocht aan of en wanneer de planten weer geleverd kunnen worden

Ingrid

Mooie planten, afgeleverd op afgesproken tijd. Geen pakketdienst, dus planten zijn in goede conditie.

Duidelijke informatie over de planten. Onder de producten staan veelal vragen van klanten die door Direct-plant beantwoord zijn.

Kunnen sorteren op planten die op voorraad zijn, de niet leverbare planten niet laten zien.
Niet leverbare planten kunnen reserveren.
Het aanmaken van een verlanglijst.

Remco Oversier

Mijn ervaringen zijn tot op heden zeer positief.

Vriendelijke bezorgers, afspraken worden nagekomen en kwaliteit is prima op orde.

Meer uitleg over de producten (onderhoud), combinaties van producten adviseren en meer andere randvoorwaardelijke artikelen zouden kunnen helpen om omzet te verhogen.

Sandra Offers-Heschel

Het proces van bestellen en leveren is heel duidelijk. Ook prettig dat je niet thuis hoeft te zijn als de planten geleverd worden. Ze denken altijd mee mbt leveringen, maar ook bestellingen wanneer... Het proces van bestellen en leveren is heel duidelijk. Ook prettig dat je niet thuis hoeft te zijn als de planten geleverd worden. Ze denken altijd mee mbt leveringen, maar ook bestellingen wanneer producten tijdelijk niet leverbaar zijn. Toen er planten niet aansloegen; kreeg ik ze gewoon, kosteloos, opnieuw geleverd.

flexibel; meedenkend; goede producten

Jos

Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Nette levering. Vriendelijke bezorger die ook advies geeft

conny sprinkhuizen

Altijd goed contact met de medewerkers en de planten zien er heel gezond uit.

Mooie site

Frans

Kei goed

Alles

Nada

Eric Flinterman

Goede planten, de chauffeur was vriendelijk, behulpzaam en heeft kennis van zaken. De planten groeien goed weg.

Veel keuze. De borders zijn mooi samengesteld.

Ik zou niet weten wat.