Miriam Scheurwater

Vlotte communicatie, nette oplossing bij een klacht, goede informatie op de website, snelle levering

Bij sommige producten mogen wat meer productfoto's en bij sommige producten mist een aanbeveling hoeveel aan te planten per m2

Y. Scheffel

Prima goede levering en advies

Prima advies en op tijd geleverd

Nvt

Bart Koenraad

Duidelijke website, goede prijzen, goede kwaliteit planten

Aanplant advies, bijvoorbeeld hoeveel per meter voor een haag etc.

lockhorn

Redelijk, ik vind niet dat je een plant van nog geen meter hoog een boom kan noemen

Hoogte van geleverde producten aangeven, wat eigenlijk een boom moet zijn wordt geleverd, en is nog geen meter hoog. Dit vind ik teleurstellend

ellen

Goede kwaliteit en prima service

Snel geleverd, zelfs op een Waddeneiland

prima service, dus ik heb geen tips

E

Goede bezorgservice

Goede bezorgservice

Hoe werkt de garantie

intratuin

nee

nee

Frits

Mooie planten, vriendelijk personeel op afhaalpunt

Kwaliteit, afhaalgemak

Saar Blom

Er wordt bij het bestellen gevraagt naar een voorkeurs leverdatum, hier wordt echter geen rekening mee gehouden. Wij hadden aangegeven dat zaterdag 19 aug onze voorkeur had (daar wij vrijdag avond... Er wordt bij het bestellen gevraagt naar een voorkeurs leverdatum, hier wordt echter geen rekening mee gehouden. Wij hadden aangegeven dat zaterdag 19 aug onze voorkeur had (daar wij vrijdag avond 18 aug terug komen van vakantie) maar op woe avond zagen wij de mail dat onze levering, zondet overleg, voor donderdag ochtend 17 aug gepland stond.
Wij hebben toen gelijk een mail gestuurd dat wij dan niet thuis zijn en onze planten dan dus 2 dagen in de voortuin staan te verpieteren.
Hierop kregen wij het antwoord dat het inmiddels al geleverd was en er dus niets meer aan te doen is.

De planten zijn van goede kwaliteit (wij hebben al eerder besteld)

Als men vraagt om een voorkeurs leverdatum zou het fijn zijn als er van te voren even contact opgenomen wordt als dit ineens 2 dagen eerder geleverd gaat worden.

Reactie Directplant.nl:

Dank voor uw review. Spijtig te lezen dat de bezorging niet helemaal naar wens is verlopen.
Ons bericht over het bezorgmoment hebben wij op maandag 14 augustus verstuurd. Wij proberen altijd rekening te houden met de opgegeven voorkeursdatum, dit is niet altijd mogelijk en is helaas bij u het geval geweest.

Hans

Goede plant , correct bezorgd
Advies achteraf mist een advies over wat te doen als plant in pot met rondgegroeide wortels die vast op elkaar zitten.
Plant toch maar verpot ondanks dat dit...
Goede plant , correct bezorgd
Plant toch maar verpot ondanks dat dit in augustus beter niet gedaan kan worden.

Goede plant

Advies zoals beschreven

Reactie Directplant.nl:

Dank voor uw review. De door u bestelde plant is in pot gekweekt, als de wortels groter worden zullen deze de pot gaan vullen waardoor er een compacte kluit ontstaat. Een goed ontwikkelde kluit... Dank voor uw review. De door u bestelde plant is in pot gekweekt, als de wortels groter worden zullen deze de pot gaan vullen waardoor er een compacte kluit ontstaat. Een goed ontwikkelde kluit geeft dat de plant goed verder kan groeien op de nieuwe standplaats. U kunt deze in het geheel uit de kweek pot halen en in een grotere plantenbak of in de tuin aanplanten. Dit kan ook in de zomer zonder problemen.
Als u aanvullende vragen heeft na ontvangst van uw bestelling kunt u ons telefonisch bereiken op maandag t/m vrijdag tussen 08:30-12:30 uur, of via ons mailadres info@directplant.nl. Wij zijn altijd bereid om uw vragen te beantwoorden en/of u van aanvullend advies te voorzien.