Zomer

De helft van de planten werden beschimmeld en rottend geleverd

Kwaliteit en versheid verbeteren

Karin

Goed, zijn alle afspraken nagekomen.

Best veel informatie over de plant. Maar soms mis ik die ook nog.

Soms missende informatie, betere foto's plaatsen. Je moet best veel scrollen over de pagina's van de planten, ik wil in bijna 1 blik alle info over die plant zien. De info over hoeveel per m2 kan... Soms missende informatie, betere foto's plaatsen. Je moet best veel scrollen over de pagina's van de planten, ik wil in bijna 1 blik alle info over die plant zien. De info over hoeveel per m2 kan naar beneden daar ga ik pas na kijken als ik de plant leuk vindt en als die aan mijn voorwaarden voldoet.

Lacaquica

Planten kwamen aan in slechte staat

De man die de planten kwam leveren was heel aardig

Geen verrotte planten verkopen

Heemstra

Duur

leuke site

kneusjesbox viel best wel tegen, het leek vrijwel alleen maar planten die niemand wil hebben i.p.v. planten waar iets mee is. Zeker voor zo'n prijs valt dat wel tegen

Reactie Directplant.nl:

Dank voor uw review, spijtig te lezen dat de planten niet naar wens zijn. Klopt het dat wij hierover geen eerder bericht van u hebben ontvangen? Desgewenst kunt u foto's van de ontvangen planten... Dank voor uw review, spijtig te lezen dat de planten niet naar wens zijn. Klopt het dat wij hierover geen eerder bericht van u hebben ontvangen? Desgewenst kunt u foto's van de ontvangen planten naar ons mailen, wij kijken graag met u mee of wij nog iets voor u kunnen betekenen. U kunt uw bericht sturen naar info@directplant.nl, wij helpen u dan graag verder.

Vink

Snelle dienstverlening. Communicatie niet helemaal perfect. Zou zaterdag de levering krijgen werd vrijda. Wel eerder maar je moet dan wel aanwezig zijn. Wel goed binnen aangegeven tijd.

Zoeken gaat snel. Correcte en voldoende info over de planten

Het loopt vast als je geen gewenste bezorgdst kunt invullen, ws omdat het al te laat in de week was. Ik moest toen alles opnieuw uitzoeken en invullen! Kost tijd en vroeg veel van mijn geduld.

Van der vis

Doen hun best, maar maken wel wat fouten. Helaas kunnen ze deze ook niet 1,2,3 oplossen. Zeer vervelend

Netjes te word gestaan, betrouwbaar.

Aanplant info bij de levering,

Marco

De kwaliteit was deze keer zeer matig

Groot assortiment

Lever enkel planten van goede kwaliteit

Reactie Directplant.nl:

Dank voor uw review. Spijtig te lezen dat de planten niet helemaal naar wens zijn, klopt het dat wij eerder geen correspondentie hierover van u hebben ontvangen? U mag ons altijd een foto van de... Dank voor uw review. Spijtig te lezen dat de planten niet helemaal naar wens zijn, klopt het dat wij eerder geen correspondentie hierover van u hebben ontvangen? U mag ons altijd een foto van de planten sturen, wij kijken graag wat wij nog voor u kunnen betekenen. U kunt deze sturen naar info@directplant.nl

Petra

Niet zo goed als ik verwacht had

groot assortiment

kwaliteit van een aantal van de planten was ondermaats

Wendy

Positieve ervaring

duidelijke en heel veel gangbare vragen hebben ze al op de site geplaatst inclusief duidelijke antwoorden

ik zou het niet weten, ik ben heel tevreden

Jan

Goede keuze, goede kwaliteit en snelle sevice

Assortiment

Niet