Knegevitch serge

Super goed en zeer efficient

In formatie en opvolging

UIT DINXPERLO

Tot nu toe,een topbedrijf

Chauffeur zet ze netjes bij de schuurdeur

Daniel de Vries

Eigelijk zullen jullie een app voor deze site maken directplant.nl verwijs ik al mijn klanten door naar jullie een app zou nog handiger zijn en een plek waar je favoriete planten kan bewaren ik... Eigelijk zullen jullie een app voor deze site maken directplant.nl verwijs ik al mijn klanten door naar jullie een app zou nog handiger zijn en een plek waar je favoriete planten kan bewaren ik waardeer jullie goede advies en planten verzorging.gr Daniel de Vries

Altijd goede service en bezorging

Nog niet kunnen vinden al hoewel misschien meer uitbereiden bijvoorbeeld vijvers en ornamenten of tuin sets enz

Reactie Directplant.nl:

Hartelijk dank voor uw feedback en leuke idee!

Onno

Prima ervaring, mooie, goed doorwortelde planten. Altijd op de aangegeven tijd geleverd.

Bij een retourzending een zeer snelle afhandeling en terugbetaling binnen 3 dagen.

Prima zo.

Reactie Directplant.nl:

Hartelijk dank voor uw review en positieve feedback! We wensen u nog veel plezier van de planten en kijken uit naar uw volgende bestelling.

leen

Mooie planten, komen stipt hun afspraken na, indien je iets wil weten onmiddelijk antwoord op je mail !!!

prijs kwaliteit super

niks aan toe te voegen

Reactie Directplant.nl:

Hartelijk dank voor uw review en zulke positieve feedback! We wensen u nog veel plezier met de planten.

Jelle

Echt heel matig

Geen sterke punten

Communicatie, betrouwbaarheid, hoflijkheid, kwaliteit

Reactie Directplant.nl:

Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te lezen dat uw bestelling niet naar wens was. Klopt het dat wij geen eerdere correspondentie hierover van u hebben ontvangen? Desgewenst kan dit alsnog,... Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te lezen dat uw bestelling niet naar wens was. Klopt het dat wij geen eerdere correspondentie hierover van u hebben ontvangen? Desgewenst kan dit alsnog, we kijken graag met u mee of we nog wat voor u kunnen betekenen. U kunt uw bericht sturen naar info@directplant.nl

Rutger van Boetzleaer

Medium, op zich prima producten en levertijden, maar de chauffeur smeet de planten uit de auto, en liet daarbij nogal wat rommel achter, daarnaast waren de planten niet meer in hele goede staat.

Aanbod

Leveringen kunnen netter, planten in betere staat

Reactie Directplant.nl:

Dank voor uw review. Spijtig te lezen dat de bezorging niet helemaal naar wens is verlopen, klopt het dat wij eerder geen correspondentie hierover van u hebben ontvangen? U mag ons altijd een foto... Dank voor uw review. Spijtig te lezen dat de bezorging niet helemaal naar wens is verlopen, klopt het dat wij eerder geen correspondentie hierover van u hebben ontvangen? U mag ons altijd een foto van de planten sturen, wij kijken graag wat wij nog voor u kunnen betekenen.

Deze keer geen mooie planten ontvangen. Jammer!

Fijne website

Betere kwaliteit

Reactie Directplant.nl:

Dank voor uw review. Spijtig te lezen dat de planten dit keer niet naar wens zijn. Klopt het dat wij eerder geen correspondentie hierover van u hebben ontvangen? Desgewenst kunt u ons een foto van... Dank voor uw review. Spijtig te lezen dat de planten dit keer niet naar wens zijn. Klopt het dat wij eerder geen correspondentie hierover van u hebben ontvangen? Desgewenst kunt u ons een foto van de ontvangen planten sturen, wij kijken graag of wij nog wat voor u kunnen betekenen. U kunt uw bericht sturen naar info@directplant.nl

De jong

Boom bij Cees de jong uden besteld en bij jullie heeft hij er een voor ons meegebracht. In juli al gemeld dat de bast scheurd en er een stuk bast er af is en Cees zegt dat de boom dan dood gaat.... Boom bij Cees de jong uden besteld en bij jullie heeft hij er een voor ons meegebracht. In juli al gemeld dat de bast scheurd en er een stuk bast er af is en Cees zegt dat de boom dan dood gaat. Maar ik vind het niet normaal dan niets aan gedaan wordt. Hij goed geplant met goede grond . Toch een hoop geld gekost

Niet

Wij hebben alleen nadelen

Particulier

Mooie planten al vele verschillende planten bestelt

Wij bevelen het iedereen aan gezonde ,sterke planten

Is perfect