Monika

Heel prettig

Mooie prijzen, zeer vriendelijke chauffeur die adviezen kan geven, goede kwaliteit van de producten.

Een paar keer meegemaakt dat bestelde planten toch niet geleverd konden worden. Er wordt dan netjes geld teruggestort maar ik mis dan nog een paar planten. Opnieuw bestellen kan vanaf €50.
Ik...
Ik weetniet of dat mogelijk is om de voorraad nog actueler te maken.

Gv D

Zeer tevreden. Snelle service, goed verpakt, prima prijs

Snelle service, goed verpakt, prima prijs

Dirk van Leeuwen

Gewoon goed

Informatie over de producten in de webshop

Lies

2x iets besteld; beide keren tevreden

goede producten

ga zo door!

C.J.Mulder

Prima plantgoed

Netjes geleverd, op tijd, goed verpakt.

Harm

Goed, stipt

afspraak is afspraak

Gerben

Mooie planten, keurig op tijd geleverd

Mooie planten, goed communicatie

Minimaal 50 knetter gek

niet

niet

Reactie Directplant.nl:

Dank voor uw review, spijtig te zien dat u het niet eens bent met ons minimale orderbedrag. Dit bedrag is vanwege de grote drukte tijdelijk verhoogd. Zonder deze maatregel kunnen wij en onze kwekers... Dank voor uw review, spijtig te zien dat u het niet eens bent met ons minimale orderbedrag. Dit bedrag is vanwege de grote drukte tijdelijk verhoogd. Zonder deze maatregel kunnen wij en onze kwekers de grote vraag niet naar behoren afhandelen en u niet de service en kwaliteit leveren die u van ons mag verwachten.
Wij doen ons uiterste best het minimum orderbedrag zo snel mogelijk weer naar het gebruikelijke bedrag terug te kunnen zetten.
Tot die tijd vragen wij om uw begrip.

Astrid Zoonekynd

Prima!! Snelle reactie. Correcte afhandeling als iets niet is geleverd of niet goed is. Bestel hier al jaren en altijd naar tevredenheid.

groot assortiment.

Omschrijvingen, snoeitips, etc. nog verder uitbouwen. Soms kloppen de aangeven hoogtes niet.