Lisette Verhoef

Wij hebben in het weekend van 9 en 10 september een heel leuk weekend in Luxemburg gehad met ons koor. Diogenes reizen heeft deze reis keurig voor ons verzorgd. Het contact met Diogenes verliep... Wij hebben in het weekend van 9 en 10 september een heel leuk weekend in Luxemburg gehad met ons koor. Diogenes reizen heeft deze reis keurig voor ons verzorgd. Het contact met Diogenes verliep goed.
De chauffeur was keurig op tijd en een aardige man. De planning was perfect. Het diner met een grote groep tegelijk was prima!
Een paar puntjes van kritiek. We zouden een busreis door Luxemburg doen zonder gids. We hebben onderzocht wat er in Luxemburg te bezichtigen was, echter is het centrum van Luxemburg bijna helemaal voetgangersgebied. Dit hadden we zelf niet uitgezocht maar ook niet doorgekregen van de reisorganisatie. Gelukkig hebben we de route ter plekke aan kunnen passen.
Het hotel was mooi met vriendelijk personeel. Het was alleen jammer dat we 500 meter moesten lopen (buiten langs) naar het restaurant voor het ontbijt. In onze groep zaten verschillende mensen die slecht ter been zijn.
De hotelkamers waren netjes, echter met een douche zonder deur. Voor mensen die geen familie/relatie met elkaar hebben maar wel op 1 hotelkamer slapen is dit niet altijd gewenst.
Ondanks deze kleine puntjes kijken we met enorm veel plezier terug op onze reis!

Personeelsvereniging "de Pagaai" gemeente Putten

Met Diogenes Reizen zijn we als personeelsvereniging een weekend naar Maastricht geweest. Fantastisch georganiseerd en alles in zeer goed overleg. De eerste dag was geheel verzorgd met lunch,... Met Diogenes Reizen zijn we als personeelsvereniging een weekend naar Maastricht geweest. Fantastisch georganiseerd en alles in zeer goed overleg. De eerste dag was geheel verzorgd met lunch, boottocht, een hap en staparrangement en een hotelovernachting.
De volgende dag stond er alleen een diner op het programma. Helaas heeft er ongeveer 2 weken voor vertrek een verwoestende brand gewoed in het betreffende restaurant.
Zonder problemen heeft Diogenes geregeld dat wij met de groep konden dineren bij Auberge de Hilver in Diessen (ook aan te bevelen).
Kortom zeer goede ervaringen met Diogenes, zeker voor herhaling vatbaar.

M.Duursma Vakcollege sevenwolden

Zeer fijne ervaring. Goed contact en alles tot in de puntjes geregeld.

Luppo Scholtens

Uitstekend geregeld. Soms wat kleine dingetjes die moeten worden aangepast.

Prima.
Fijne communicatie.

Zangkoor Koordaat

Samen met het bedrijf een leuke reis uitgezocht.
niets was teveel en er is van alles uitgezocht en berekend.
Samen met het bedrijf een leuke reis uitgezocht.
niets was teveel en er is van alles uitgezocht en berekend.
Zeer goed contact tijdens het uitzoeken, de mensen zij ontzettend vriendelijk en meedenkend.
Bij een volgende reis gaan we zeker weer in zee met Diogenes.
We zijn erg tevreden!!!!!!
Top weekend gehad en alles tot in de puntjes geregeld.

Kadaster Amsterdam

Goed contact en besteden veel tijd aan het uitzoeken naar de juiste locatie en hotels

Prettige ervaring, goed geholpen en fijn te woord gestaan.

Snelle service, prettige samenwerking en een uitstekend verzorgde reis!

Prettige samenwerking en snelle service. Onze reis is uitstekend verlopen!