Sijko van der Veen / Albeda College

In het kort: zeer positief. Erg klantvriendelijk, altijd bereikbaar. Er is altijd sprake geweest van een fijne samenwerking, met altijd weer uitstekende suggesties of alternatieven.

Zeer betrouwbaar reisbureau met een adequaat team

Johannes Buter - Martinuscollege

Tweemaal mee gereisd naar Krakau. Regelen alles tot in de puntjes en zijn zeer goed bereikbaar (dat vind ik het grootste pluspunt; de uiterst snelle en adequate reacties).

Etty Hillesum Lyceum Deventer

Elk jaar Romereis voor ongeveer 48 personen: regeling van transfers, vliegreis en hotel in Rome

Dalton Voorburg

Denken goed mee, prettig contact, goed bereikbaar. Nu voor de 5e keer naar Rome geweest en zeer tevreden met Diogenes en de mensen die onze reis regelen.

Wij hebben contact gehad met Suze Wind. Suze heeft ons erg goed geholpen. Wij waren erg kritisch. Suze heeft met ons mee gedacht en uiteindelijk een fantastisch weekend voor ons samengesteld.

Al jaren erg goed, Melanie is accuraat en deskundig in haar adviezen. Erg tevreden over de afgenomen diensten! Volgend jaar weer!

Fijn contact met mijn contactpersoon bij Diogenes en werd snel geschakeld. Uiteindelijk hebben wij onze reis en verblijf via Diogenes geboekt en de organisatie activiteiten in eigen hand gehouden.

PV Rabobank Arnhem eo

Al meerdere malen op reis geweest met deze organisatie. Altijd goed geregeld, en tot in de puntjes bezorgd.

Bentacera Leeuwarden/Dokkum

We hebben de samenwerking als heel plezierig ervaren. De reis was super georganiseerd en het feit dat we in Rome een contactpersoon hadden was ook ideaal. Tevens waren er korte communicatielijnen... We hebben de samenwerking als heel plezierig ervaren. De reis was super georganiseerd en het feit dat we in Rome een contactpersoon hadden was ook ideaal. Tevens waren er korte communicatielijnen met onze contactpersoon.
Geen negatieve punten.