Diner Cadeau

Diner Cadeau Ook benieuwd naar feedback over de webshop Diner Cadeau? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2195
Uitstekend (10/10)
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Diner Cadeau met 8.9/10. Gebaseerd op 2195 ervaringen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vlotte afhandeling van mijn bestelling. werd snel geleverd.

Uitstekend (10/10)

Product verzonden in een degelijke envelop

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle bezorging, heel netjes verpakt!.

Goed.

Goed (8/10)

Duidelijke website. Aanbod van restaurants en gelegenheden waar bon gebruikt kan worden is mooie mix waarbij ook leuke kleine restaurants en wijnbars zijn aangesloten ( en niet vnl ketens wat ik vaak bij andere bonnen zie)

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Dinner bon besteld voor zwager die met pensioen gaat.

A.Worm
Voldoende (6/10)
A.Worm

Veel restaurants in de stad waar onze vrienden wonen, vergeleken met andere bonnen

Beste mevrouw,

Bedankt voor uw feedback. Wij zullen deze zeker meenemen om onze service te verbeteren.
Onze Cadeaukaarten worden verstuurd via PostNL, helaas is er geen mogelijkheid voor tracking bij brievenbuszendingen.

Score voor Diner Cadeau:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Tevreden, met wat kleine verbeter punten (site op mobiel niet makkelijk, geen updates van levering/ontvangst. geen tracking dus).

Slecht (3/10)

geen idee

Beste mevrouw,

Vervelend dat er een probleem was met de verzilvering van uw cadeaukaart. Al onze restaurants worden wekelijks uitbetaald, wij zullen contact opnemen met het restaurant.

Score voor Diner Cadeau:1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Aan wie het ligt weet ik niet, maar bij eethuis hagerhof in venlo konden wij niet met de diner cadeau bon terecht..
als reden gaven zij op dat ze het geld niet kregen.

Sieme Gerrijts
Onvoldoende (4/10)
Sieme Gerrijts

Beste meneer,

Diner Cadeau hecht veel waarde aan de mening van haar klanten en wij stellen uw mening dan ook zeer op prijs.
Wij doen er dagelijks alles aan om uw bestelling zo goed mogelijk te verwerken.
Wij verzekeren dat bestellingen die voor 17.00 uur geplaatst zijn dezelfde dag verzonden worden met PostNL. PostNL geeft ons de garantie dat 98% van de bestellingen de volgende dag geleverd worden. Mocht dit niet het geval zijn dan kunnen wij de verzonden kaart afwaarderen en altijd een nieuwe toesturen. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact opnemen om u verder te helpen.

Score voor Diner Cadeau:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Had het voor vijf uur besteld maar was er niet de volgende dag. terwijl het wordt vermeld op de website.

Uitstekend (10/10)

Extra toevoegingen aan de kaart als persoonlijke boodschap e.d.
Leuke uitstraling met zo'n doosje erom.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super! ruim aanbod restaurants, kaarten zijn leuk verpakt in een mooi doosje en de extra dingen als een (gratis ) persoonlijke boodschap en evt fles wijn ofzo erbij vind ik erg leuk!.
snelle levering, kortom super!.

Goed (8/10)

Zoals eerder genoemde punten en ook de cadeau verpakking vond ik erg handig en mooi

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Overzichtelijke site,makkelijk bestellen en supersnel in huis !.

Andra
Andra

Het aankoopproces is eenvoudig. Binnen een paar kliks heb je de dinercheque besteld. De volgende dag in huis. Snel en accurraat.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed. snelle service en correcte afhandeling. eén opmerking: het zou handig zijn als jullie ook cheques twv 250 euro in jullie assortiment krijgen.

Bedrijfsinformatie

Bestel nu de nieuwe dinerbon: Diner Cadeau! Diner Cadeau is een dinerbon in handig pin-pas formaat en werkt als een betaalpas. De kaart is op te waarderen in alle waardes tussen de €5,- en €150,-. De cadeaukaart is in delen te besteden en door heel Nederland te gebruiken bij alle aangesloten restaurants.
Adres
Asterweg 20 B2