Je aankoop wordt beschermd

Jacob

Dimenno is een bedrijf dat zijn leveranties keurig op afspraak nakomt.
Ik was lang op zoek naar een T-shirt met hoge brede boord en Dimenno levert die !. Ik ben er blij mee.

Jan

Zoals een webwinkel moet zijn. Vandaag bestellen morgen in huis.

Arno vd Grein

Goedenavond,
Er was mij toegezegd binnen 5 dagen de bestelling te krijgen. Is nu ruim 5 dagen geleden. Tot op heden nog niks ontvangen!!

Arno vd Grein

Beste Arno,

Bedankt voor je review.

Onze excuses voor de vertraging van de bestelling. Inmiddels hebben wij je een bericht gestuurd met een, hopelijk, passende oplossing.

Marco Mulderij

27 december een badjas besteld. Tot op heden, buiten de schuld van Dimenno om, nog niks ontvangen

Goedemiddag,

Bedankt voor het schrijven van deze review.

Wij vinden het er spijtig dat de zending veel te laat is bezorgt. Dit is niet de normale gang van zaken en wij hebben daarom ook een klacht in gediend bij onze vervoerder.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Team Dimenno

De bestelling is 23 december geplaatst, op 29 december gebeld waar de bestelling bleef, (zou volgens DHL in Engeland
zijn) zou worden terug gebeld, niet dus tot op heden niets mogen...

Goedemiddag,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wij hebben begrepen dat het pakket na een lange reis, via Engeland, België en Italie, inmiddels toch nog is bezorgd.

Wij snappen heel goed dat je hier niet tevreden over bent. Helaas is hier sprake geweest van overmacht. Het aankoopbedrag is daarom ook zo snel mogelijk terug gestort.

Wat wij erg waarderen is je eerlijkheid. Wij stellen het op prijs dat je na het retour ontvangen van het aankoopbedrag hebt aangegeven het pakket alsnog te hebben ontvangen.

Wij hopen je, ondanks de lange levering, weer eens terug te zien in onze webshop.

Zeer tevreden!

Ruime keus, goede aanbiedingen, bestelling prima afgehandeld

Via Google product gevonden wat bij Dimenno word verkocht. Ook nog ff gekeken naar andere producten, site ziet er erg overzichtelijk uit.

Vervolgens erg makkelijk door het bestelproces...

Inge

Snel gevonden wat ik zocht, levering kwam keurig op tijd en netjes ingepakt. Top!