Rene Lohmuller

Met dank aan Anja Biersteker en stageloopster Irma. Jullie hebben er alles aan gedaan om mij er doorheen te slepen. Door de juiste oefeningen te doen, kan ik met mijn versleten heup het dagelijkse... Met dank aan Anja Biersteker en stageloopster Irma. Jullie hebben er alles aan gedaan om mij er doorheen te slepen. Door de juiste oefeningen te doen, kan ik met mijn versleten heup het dagelijkse leven makkelijker aan. Voor de rest een fijne praktijk met vriendelijke mensen.

P.

Dijkstra geeft bij intake gesprek misleidende informatie dat kosten niet ten laste van je eigen risico gaat terwijl achteraf de verzekeringsmaatschappij wel de kosten ten laste van je eigen risico... Dijkstra geeft bij intake gesprek misleidende informatie dat kosten niet ten laste van je eigen risico gaat terwijl achteraf de verzekeringsmaatschappij wel de kosten ten laste van je eigen risico brengt. Dit is niet alleen bij mij geweest. Bij rondvraag weet ik nu dat dit bij 2 andere personen ook heeft plaatsgevonden in 2021. Daarnaast is 1 bepaalde voorgeschreven thuis oefening funest geweest voor mijn herstel. Dit heb ik aangegeven in het 2e en 3e bezoek bij Dijkstra. Ik ben daarna terugverwezen naar de Orthopeed in het ziekenhuis. Voor mij nooit meer Dijkstra Fysiotherapie.

Dijkstra declareert onterecht bij de zorgverzekering. Ik ben maar 1 keer geweest en er wordt meerdere malen een bedrag van 330 euro per keer gedeclareert. Ik wacht het af totdat zij dat gaan... Dijkstra declareert onterecht bij de zorgverzekering. Ik ben maar 1 keer geweest en er wordt meerdere malen een bedrag van 330 euro per keer gedeclareert. Ik wacht het af totdat zij dat gaan corrigeren bij de zorgverzekering en hou dit in de gaten.

AVS

Er werd goed naar mij geluisterd en heel goed van mijn klachten af geholpen.

Heel benaderbaar, gefocust op mij. Wijzigt een behandeling of oefening afhankelijk van hoeveel moeite het mij kost.

Heldere instructies, doelgericht en zeer handige app met oefeningen.

Goed resultaat, goede oefeningen, ben blij met het resultaat.