F.Poutsma

Werken planmatig en zijn communicatief

J Jansen

Professionele, vriendelijke en kundige monteurs. Contacten met verkoper als zeer prettig ervaren. Zeer aan te bevelen.

Arend Katoele

Een groot compliment voor de mensen bij de Fa. Dijkman. We hebben vanaf het begin tot het eind jullie als een heel prettig bedrijf ervaren. Vriendelijke mensen, meedenkend, behulpzaam zowel bij de... Een groot compliment voor de mensen bij de Fa. Dijkman. We hebben vanaf het begin tot het eind jullie als een heel prettig bedrijf ervaren. Vriendelijke mensen, meedenkend, behulpzaam zowel bij de installatie als de verdere administratieve afhandeling.
Waar het fout gaat zullen jullie dat ook te horen krijgen dus bij deze een COMPLIMENT aan de Fa. Dijkman. Vanuit mijn optiek zal ik jullie zeker aanbevelen bij anderen. TOP.

A.Klein

Nette afhandeling van het plaatsen van een nieuwe meterkast en zonnepanelen , er word met de klant meegedacht.

H. den Hertog

Mijn ervaring is zeer goed

G. van Dijk

Wij hebben 2x een aantal zonnepanelen op ons platte dak laten plaatsen en tevens de meterkast laten herindelen/uitbreiden en hiermee hebben wij zeer goede ervaringen met dit bedrijf opgedaan, alles... Wij hebben 2x een aantal zonnepanelen op ons platte dak laten plaatsen en tevens de meterkast laten herindelen/uitbreiden en hiermee hebben wij zeer goede ervaringen met dit bedrijf opgedaan, alles volgens de afspraken en een keurige afhandeling.

Zeer prettig. Vriendelijke Dijkmannetjes (Jeroen en Mohamad en ?)

Arno van den Bosch

Medio vorig jaar tot volle tevredenheid zonnepanelen laten installeren. Op donderdagavond 16 februari constateerde ik dat door de storm onderdelen van de panelen los waren geraakt. Vrijdagmorgen is... Medio vorig jaar tot volle tevredenheid zonnepanelen laten installeren. Op donderdagavond 16 februari constateerde ik dat door de storm onderdelen van de panelen los waren geraakt. Vrijdagmorgen is het euvel door Michael, een fijne servicemonteur, verholpen. Daar was ik met de ophanden zijnde tweede storm ontzettend blij mee. Ik wil Dijkman dan ook hartelijk danken voor de goede service en snellen respons. Niets dan lof voor dit uitstekende bedrijf.