Smith

Uitstekende service

Een goede ervaring. Offerte kwam snel en was duidelijk. De installering van de zonnepanelen is zeer netjes en zorgvuldig gedaan.

Peter de Jong

Vlotte installatie met duidelijke uitleg. Saamhorigheid installatieteam straalt inspiratie uit

Wietske Schoolen

Fantastisch

Rachid Aarab

Zeer goed

Kamphuis

Dank voor de adviezen en installatie van de zonnepanelen en ook voor de uitmuntende service en begeleiding in dit gehele traject! We zijn zeer content met de installatie en de opbrengsten. Oftewel... Dank voor de adviezen en installatie van de zonnepanelen en ook voor de uitmuntende service en begeleiding in dit gehele traject! We zijn zeer content met de installatie en de opbrengsten. Oftewel gewoon waar voor je geld. Erg fijn

VAN WAEGENINGH

Prima, alles volgens afspraak, monteurs kwamen goed voorbereid ter plaatste. Hulde aan afdeling planning, maar ook aan verkoop.
Dijkman is ren bedrijf waar ik gaarne ambassadeur van zou zijn.

willy wissink

Mijn ervaring met Dijkman Zonne-energie is prima. Zowel zowel gesprek voorafgaand aan de offerte en de installatie zelf. Alles zeer goed uitgelegd en prima offerte. Ook installatie vlot en keurig... Mijn ervaring met Dijkman Zonne-energie is prima. Zowel zowel gesprek voorafgaand aan de offerte en de installatie zelf. Alles zeer goed uitgelegd en prima offerte. Ook installatie vlot en keurig uitgevoerd.