PS

Vriendelijk en deskundig personeel krijg alle tijd om uit te proberen.
Mijn gitaar moest uit een ander filiaal komen. Was binnen een paar dagen geregeld

Voledigheid

Hou de website update. De gitaar die ik wilde stond als aanwezig in Alkmaar maar was dit niet. 1 gitaar de martin om15e heeft lange tijd als wordt verwacht gestaan. ( kan ook door de coronatijd... Hou de website update. De gitaar die ik wilde stond als aanwezig in Alkmaar maar was dit niet. 1 gitaar de martin om15e heeft lange tijd als wordt verwacht gestaan. ( kan ook door de coronatijd komen)

P.

Hadden foutje gemaakt bij leveren product, kreeg leeg doosje. Maar na contact prima hersteld.

Prettige klantenservice, producten goed, volgens beschrijving

Controle bij verzending bestelling op compleetheid.

Anne de Loyer

Zo fijn en vriendelijk met goed advies geholpen.
En ook een fijne ontmoetingsplek met andere muzikanten

Goed advies en je kan ook alles uitproberen!

Echt geen verbeterpunten, super geholpen!

Hans de Haas

Prima levering. Snel en kwalitatief goed.

Heldere beschrijving van product

Lagere verzendkosten / kleinere verpakkingen (meer afhankelijk van inhoud) gebruiken

HJ

Bestelling gedaan levertijd duurde twee week langer dan aangegeven op de website, zeer tevreden met het product.

Twee keer telefonisch contact gehad, was prettig en snel geholpen

Levertijden op de webshop aanpassen en klant op de hoogte houden van evt vertragingen

Lucienne

In het kader van "support your locals" bestelde ik bij Dijkman een ukelele. De website is zeer overzichtelijk en de service van Dijkman is zeer goed. Toen mn bestelling iets vertraagd was, kreeg ik... In het kader van "support your locals" bestelde ik bij Dijkman een ukelele. De website is zeer overzichtelijk en de service van Dijkman is zeer goed. Toen mn bestelling iets vertraagd was, kreeg ik een belletje + ik kreeg een kortingscode voor het ongemak. Wat ze ook doen is duurzaam verpakken in kartonnen dozen die normaliter weggegooid zouden worden. Kortom, alles is mijn inziens top geregeld.

Goede service, duidelijke website, ruim aanbod, duurzaam gebruik van verpakkingsmateriaal.

Arjo

Top!

...Ik krijg meteen een telefoontje als er iets aan de hand is,of iets niet duidelijk is omtrend mijn bestelling, dat waardeer ik enorm!

Gewoon goed bezig, dus ga zo door!

J. Flamman

Super snelle levering!

Ook de snelle levering gezien verder alles soepel verliep

G. Dusseljee

Goede snelle service

Geen idee

Heereveld

Goed waardeloos: heb lang moeten wachten op de leverong- ondertussen al een alternatief laten komen- twee keer gevraagd om retour te mogen zenden en nog geen reactie- ja buiten dit onderzoek dan.... Goed waardeloos: heb lang moeten wachten op de leverong- ondertussen al een alternatief laten komen- twee keer gevraagd om retour te mogen zenden en nog geen reactie- ja buiten dit onderzoek dan. Leuk voor Kassa?!

Website

Sneller en op maat reageren