Philip

Goeie spullen en genoeg info

Kreeg geen track en trace en op een mail met de vraag naar de track en trace kreeg ik geen antwoord. Was ook geen grote aankoop en t kwam natuurlijk gewoon netjes aan, dus prima. Maar toch. Zal druk... Kreeg geen track en trace en op een mail met de vraag naar de track en trace kreeg ik geen antwoord. Was ook geen grote aankoop en t kwam natuurlijk gewoon netjes aan, dus prima. Maar toch. Zal druk zijn, ik antwoord ook vaak niet haha

Willem

Veel te bieden maar is ook een muziek winkel net als ieder andere winkel. Bij mijn gitaar moest de brug wel een beetje worden afgeteld de gitaar hadden de snaren nog wel wat speling/buzz over het... Veel te bieden maar is ook een muziek winkel net als ieder andere winkel. Bij mijn gitaar moest de brug wel een beetje worden afgeteld de gitaar hadden de snaren nog wel wat speling/buzz over het algemeen zijn Ibanez gitaren goed.

Goede snel dienst

In de stad kan het soms lastig zijn om er te komen . Ook was er hele tijd geleden als je een ingewikkelde software sampler keyboard kocht niet metteen een oplossing voor storingen, Maar dat... In de stad kan het soms lastig zijn om er te komen . Ook was er hele tijd geleden als je een ingewikkelde software sampler keyboard kocht niet metteen een oplossing voor storingen, Maar dat probleem komt bij andere winkels ook voor.

Chronisch Gezond

Top

Goed luisteren, snel luisteren.

Niets

Joop

Probleem soepel en klantvriendelijk opgelost.

Snelle afhandeling

Snellere verzending.

Muziek studio Breda

Product is geleverd maar levertijd kwam niet overeen met info op website. Communicatie hierover was erg slecht. Pas nadat ik zelf heb gemaild waar spullen blijven is er contact opgenomen.

Product informatie is goed

Lever tijd klopt moet.

EH Kort

Goed en vertrouwd

Goede hulp, grote selectie en ze weten waarover ze het hebben.

Weet ik niet

Gitaarschool e cleton

Per telefoon was alles snel geregeld

Levering is prima

Gitaar was niet nieuw, krasjes zichtbaar op de slagplaat, geoxideerde snaren

Carlien

In elk aspect vlot en verzorgd

heel snel binnen en goed verpakt

Nils

Uitstekend geholpen

Snelle en goede reactie op vragen. Denken mee over de bestelling.

Netinho da Costa

Vindbaarheid

Assortiment, ik kon een paar items niet vinden, en filters in de webpagina.