TvdB

Jeroen Zijp

Vakkundig advies, goede service

Goede service, vakkundig advies

Pieter Herders

Makkelijk contact en goed advies

goed advies en nette telefonische behandeling

zou het nu nog niet weten, Heb het produkt pas week in huis.

E de beaumont

Uitstekend

gewoon zoals het hoort: alles in orde

Swarte Yssel

Goedkoper kon ik niet vinden, uitstekende service door even achteraan te bellen omdat verkeerd adres!

Service, Prijs

Gewoon zo doorgaan.

Frank Birkenholz

Zeer goed

Snelle verzending, goed verpakt, extra plectrum als goodie

Geen tips voor deze bestelling.

Philip

Goeie spullen en genoeg info

Kreeg geen track en trace en op een mail met de vraag naar de track en trace kreeg ik geen antwoord. Was ook geen grote aankoop en t kwam natuurlijk gewoon netjes aan, dus prima. Maar toch. Zal druk... Kreeg geen track en trace en op een mail met de vraag naar de track en trace kreeg ik geen antwoord. Was ook geen grote aankoop en t kwam natuurlijk gewoon netjes aan, dus prima. Maar toch. Zal druk zijn, ik antwoord ook vaak niet haha

Willem

Veel te bieden maar is ook een muziek winkel net als ieder andere winkel. Bij mijn gitaar moest de brug wel een beetje worden afgeteld de gitaar hadden de snaren nog wel wat speling/buzz over het... Veel te bieden maar is ook een muziek winkel net als ieder andere winkel. Bij mijn gitaar moest de brug wel een beetje worden afgeteld de gitaar hadden de snaren nog wel wat speling/buzz over het algemeen zijn Ibanez gitaren goed.

Goede snel dienst

In de stad kan het soms lastig zijn om er te komen . Ook was er hele tijd geleden als je een ingewikkelde software sampler keyboard kocht niet metteen een oplossing voor storingen, Maar dat... In de stad kan het soms lastig zijn om er te komen . Ook was er hele tijd geleden als je een ingewikkelde software sampler keyboard kocht niet metteen een oplossing voor storingen, Maar dat probleem komt bij andere winkels ook voor.