Ed

Slecht

Nog niet, kan nog komen.

Klant laten weten wat de status is. 4 april mijn bekken retour gezonden (zoals afgesproken met Dijkman Muziek) tot opheden nog niets van Dijkman Muziek vernomen. Pakket is afgeleverd door post.nl

sander

prima service

Ineke Smits

Goede klantenservice en makkelijk bereikbaar

John

Heel prettig!

Je kunt het product in de winkel uitproberen

Wijnalda

klantvriendelijk

Arthur

Goed geholpen per telefoon met bestelling wijzigen en regelen

Liever op site aangeven dat een product op is, ipv omslachtig ervoor moeten bellen

Gerard Weijers

Na eindeloos zoeken naar passende regelknoppen voor mijn Eastman gitaar gebeld naar Dijkman Muziek en werd geholpen door Twan. Die heeft mij aangehoord en toegezegd, dat hij (als dealer) contact zou... Na eindeloos zoeken naar passende regelknoppen voor mijn Eastman gitaar gebeld naar Dijkman Muziek en werd geholpen door Twan. Die heeft mij aangehoord en toegezegd, dat hij (als dealer) contact zou opnemen met Eastman.
Na 3 dagen een bericht met foto van een set nieuwe, voor mijn gitaar bestemde knoppen, met de opmerking: kom ze maar even ophalen!
Daar ik in Zaltbommel woon is dat niet zo simpel en zeker niet voor een setje knoppen, maar Twan reageerde direct: Oh, dan stuur ik ze toch even op!
En ook de financiële afhandeling werd perfect en zeer klantvriendelijk geregeld door hem! Chapeau!!
Ik ben heel tevreden met/over Dijkman Muziek, een aanrader!
Gerard Weijers.

Het luisteren naar het probleem en dan daar heel goed oplossingsgericht op reageren, met veel onverwachte service!

Kan ik me niets bij voorstellen.

Van der Velden

Fijne ervaring; Product bleek uitverkocht, ik werd meteen gebeld en er werd me een ander product aanbevolen. Deze heb ik vervolgens ook aangeschaft en ben er erg blij mee!

Duidelijke communicatie en fijne prijzen...

Hans Marck

Prima service!

Duidelijke info op site en snelle levering in degelijke verpakking!

Nvt

Tim de wijk

Slecht

Communicatie, je houden aan afspraken op je site