Jaje Scheimann

Prima website. Duidelijk informatie. Komen afspraken na.

Duidelijk info

Vermelden op de website of het product op voorraad is met ja of nee

Dijkman muziek

Zeer goed

Vierdelijkheid

Tristan

Goed, geen problemen.

Snelle levering.

Website kan iets beter te navigeren zijn.

Gerrits

Goede service, snelle levering

Vriendelijke service aan de telefoon. Snelle levering.

De telefoon werd eerst 3x verspreid over anderhalf uur niet opgenomen. Dat gaf me in eerste instantie een onbetrouwbaar gevoel. Een automatische beantwoorder dit al oplossen. Het telefoongesprek... De telefoon werd eerst 3x verspreid over anderhalf uur niet opgenomen. Dat gaf me in eerste instantie een onbetrouwbaar gevoel. Een automatische beantwoorder dit al oplossen. Het telefoongesprek daarna met een meneer was zo vriendelijk dat ik de aankoop wel deed.

Dijkman Muziek

Goed product

Pierse

Snelle en goede levering

Goede levering, uitleg over de levering

IK heb geen verbeter punten

Jean Navarro

Zeer goed,

Duidelijkheid, goede service,

Fred Pruim

Ik wilde een Ibanez mandoline kopen, en nam telefonisch contact op met Dijkman muziek. Direct iemand aan de lijn! Dat maak je niet mee bij de grote concurrenten. Daar is iedereen altijd in gesprek... Ik wilde een Ibanez mandoline kopen, en nam telefonisch contact op met Dijkman muziek. Direct iemand aan de lijn! Dat maak je niet mee bij de grote concurrenten. Daar is iedereen altijd in gesprek en wachttijden van een kwartier zijn geen uitzondering. Bij Dijkman merk je meteen dat je een goede winkelmedewerker aan de lijn hebt. Kennis, meedenken, en 'echt even tijd' voor je. Top!

Ik kocht online, maar na telefonisch contact. Na de koop had ik nog wat vragen. Ik werd erg goed geholpen. Vriendelijk personeel.

De brug op mijn mandoline kon met de stelschroeven niet laag genoeg om de juiste action te bekomen. Ik moest dus vijlen en schuren. Misschien zou zo'n geval met de leverancier kunnen worden... De brug op mijn mandoline kon met de stelschroeven niet laag genoeg om de juiste action te bekomen. Ik moest dus vijlen en schuren. Misschien zou zo'n geval met de leverancier kunnen worden besproken. Bv een brug die beter +/- action afgesteld kan worden.

Ger Stahlhofer

Snelle en correcte levering!

Snelle levering en goed contact indien nodig

Geen idee!

Toon Diks

Voor herhaling vatbaar.

Snelle levering, communicatie prima.

Neen