Bert Kerkhoff

Duidelijk bestelproces

Koen D'Haenens

Heel positieve ervaring. De mandoline voldoet aan alle verwachtingen en werd anderhalve dag later reeds bezorgd. Top service!

Kwalitatief hoogstaand instrument. Laagste prijs en zeer snelle levering.

Dit was mijn eerste ervaring met Dijkman, maar zeker niet mijn laatste. Geen verbeterpunten te melden. :)

Ron Visser

Uitstekend

Enorm assortiment en vakmanschap

Bert Rendering

Uitstekend

service, klantgerichtheid, informatievoorziening

nvt

Joop Essers

Prima recorder en snel geleverd

Levering

Nee hoor

Tiana

Net aan de telefoon geweest met een vrouw van de klantenservice en ze klonk hartstikke chagrijnig! Ik vroeg of ze op locatie ook snaren vervangen en ik kreeg meteen de opmerking 'nou dat moet je ook... Net aan de telefoon geweest met een vrouw van de klantenservice en ze klonk hartstikke chagrijnig! Ik vroeg of ze op locatie ook snaren vervangen en ik kreeg meteen de opmerking 'nou dat moet je ook zelf kunnen als je gitaar speelt'. Vond dat best onbeleefd om te zeggen als je ook niet weet waarom ik het wil laten doen.

De website is helder en er staat genoeg informatie erop.

Een verbeterpunt: Doe even vriendelijk aan de telefoon

visser

snelle levering

Bernard

Prima site, snelle levering. Een uur na de bestelling al bericht dat de versterker was verstuurd. Levering binnen een dag.

Goede informatie en advies bij telefoongesprek.

Geen verbeterpunten.

J. Simanjuntak

Goede eerste indruk, met ruimte voor verbetering

Service, kwaliteit/prijs verhouding

Tijdens het bestelproces kun je op hun website een afhaallocatie selecteren. Deze afhaallocatie plugin bevat tenminste 1 bug. De door mij geselecteerde adres klopt niet. Hierdoor stuurde PostNL... Tijdens het bestelproces kun je op hun website een afhaallocatie selecteren. Deze afhaallocatie plugin bevat tenminste 1 bug. De door mij geselecteerde adres klopt niet. Hierdoor stuurde PostNL mijn pakket retour naar Dijkman en moest het opnieuw verstuurd worden. Ik heb de bug gemeld en hoop dat Dijkman dit intern oplost en wellicht de rest v.d. adressenlijst controleert.

Ed

Slecht

Nog niet, kan nog komen.

Klant laten weten wat de status is. 4 april mijn bekken retour gezonden (zoals afgesproken met Dijkman Muziek) tot opheden nog niets van Dijkman Muziek vernomen. Pakket is afgeleverd door post.nl