MassiveMusic

Altijd goed!

Vriendelijk, snel, kennis van zaken

Hans van Tol

Keurige communicatie en snelle levering

Keurige communicatie en snelle levering

Pieter van den Elsen

Echt alleen maar goed. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Snelle levering en goede producten, precies zoals beschreven. Retourneren gaat ook soepel en vlot.

Zie bovenstaande. Aanvullend: regelmatig mooie aanbiedingen van topproducten.

Geen.

Geersing

Super snelle levering!!!

Zo doorgaan

Frank

Mijn eerste bestelling bij Dijkman denk ik

Goede prijs en snelle levering

Op dit moment geen.

Erik

Versterker gekocht

Helderheid van assortiment, detail beschrijvingen

Duidelijker omschrijven hoe het leverproces - bij grotere pakketten - verloopt.

R.Swaving

Verkopers hebben verstand van de produkten die ze verkopen.

Sneller opsturen.

Pier De Groot

Heel langzame verzending en ook te weinig informatie per mail hoe en wanneer het pakket aan zal komen, toen ik mijn pakket kreeg zaten er bij de korg volca keys (wat ik besteld had) geen batterijen... Heel langzame verzending en ook te weinig informatie per mail hoe en wanneer het pakket aan zal komen, toen ik mijn pakket kreeg zaten er bij de korg volca keys (wat ik besteld had) geen batterijen (die erbij moeten zitten) de volca was ook best wel heel vies en zaten krassen op, de handleiding gekreukeld en kleine scheurtjes, ik had toen gemaild waarom mijn volca keys die ik nieuw heb gekocht voor €140 zulke slechte conditie was, ik heb toen na een dag antwoord gekregen dat ik de volca mocht ruilen:

‘Zo hoort er niet geleverd te worden , ik heb gewoon voorraad indien gewenst mag er geruild worden.

Mijn excuus voor het ongemak.

---

(ik noem geen namen wie deze mail heeft geschreven)

toen heb ik meteen deze mail terug geschreven:
kan ik ruilen en deze ophalen in de dijkman winkel in amsterdam? dankuwel voor het antwoord

hier is na 4 dagen nogsteeds geen antwoord op gegeven, beetje raar. ik ga nu bellen in de hoop dat ik de volca nog mag ruilen

goeie website

sneller verzenden

PS

Vriendelijk en deskundig personeel krijg alle tijd om uit te proberen.
Mijn gitaar moest uit een ander filiaal komen. Was binnen een paar dagen geregeld

Voledigheid

Hou de website update. De gitaar die ik wilde stond als aanwezig in Alkmaar maar was dit niet. 1 gitaar de martin om15e heeft lange tijd als wordt verwacht gestaan. ( kan ook door de coronatijd... Hou de website update. De gitaar die ik wilde stond als aanwezig in Alkmaar maar was dit niet. 1 gitaar de martin om15e heeft lange tijd als wordt verwacht gestaan. ( kan ook door de coronatijd komen)

P.

Hadden foutje gemaakt bij leveren product, kreeg leeg doosje. Maar na contact prima hersteld.

Prettige klantenservice, producten goed, volgens beschrijving

Controle bij verzending bestelling op compleetheid.