Van dieren

Zeer fijn en snel. zeker snel terug gebeld voor een afspraak voor de offerte. Ook snelle levering en nette monteurs

J.H.Hartgerink

De montageploeg was vlot en heeft uitstekend werk verricht. Na een goede informatie en een passende offerte zijn in goed overleg de zonnepanelen met optimizer en converter geplaatst.
De montageploeg was vlot en heeft uitstekend werk verricht.
Twee dagen later de app geinstalleerd en kon toen de werking/opbrengst inzien.
Nu verder afwachten op de BTW verrekening met de belasting.

Marcel van de Kamp

Prijs kwaliteit verhouding is goed, vergelijkbare offertes hebben mij doen besluiten om het als inwoner van Heino te gunnen in Heino.
Technisch inhoudelijk advies in de periode tussen offerte...
Technisch inhoudelijk advies in de periode tussen offerte en uitvoering kan beter, vragen werden naar mijn idee niet op basis van kennis beantwoord maar ter voldoening.....
Plaatsen/uitvoering super netjes en snel, heel blij mee.
Marcel van de Kamp

Frans Kerkum

Prima levering van materialen en de installatie ging goed al kostte het meer tijd dan gedacht denken wij. Na installatie kon nog geen ingebruikname plaatsvinden. Dat zou twee dagen later gebeuren,... Prima levering van materialen en de installatie ging goed al kostte het meer tijd dan gedacht denken wij. Na installatie kon nog geen ingebruikname plaatsvinden. Dat zou twee dagen later gebeuren, maar dat gebeurde niet omdat ergens anders een installatie vertraging opliep. Uiteindelijk 5 dagen later (op zaterdag) wel gebeurt

Snel en vakkundig werk geleverd.

Hans Engbersen

Goede afspraken. Nette monteurs met keurige en vakkundige installatie.

Uitstekend werk geleverd, netjes en conform afspraak

H. Eikelboom

Zeer deskundig bedrijf

Herman Vrijkotte

Vakkundige medewerkers, er wordt snel en netjes gewerkt

Verlinden

Heldere no-nonsense uitleg.