Richard Verbree

Erg professioneel, prettig contact en alles volgens afspraak

W. Koenjer

Mijn ervaring is goed, monteurs waren netjes en kundig, alleen in het voortraject hadden ze het beter kunnen doen, door ter plekke te gaan meten i.p.v. via foto's een leg plan te maken, dit had de... Mijn ervaring is goed, monteurs waren netjes en kundig, alleen in het voortraject hadden ze het beter kunnen doen, door ter plekke te gaan meten i.p.v. via foto's een leg plan te maken, dit had de monteurs werk en tijd gescheeld. maar de panelen liggen er goed op en ik ben tevreden met het eind resultaat

J. de Vries

Zeer professioneel en vriendelijke mensen! Het gehele traject is goed verlopen. Één paneel bleek na het plaatsen defect en is de volgende dag direct vervangen. Top service!

Kompagnie

Duidelijke communicatie en leveren goed werk af.

Goed ! Lekker direkt en open ! Er is Veel mogelijk nav wensen !

Hulsman

Duidelijk uitleg vooraf van het systeem een snelle plaatsing en service.
Duidelijk uitleg vooraf van het systeem een snelle plaatsing en service.
Tip; Het is niet duidelijk benoemd in eerste gesprek dat naam aanvrager ook de naam op energie rekening moet hebben ivm terug gave btw.

A. de Ruiter

Goede en begrijpelijke voorlichting

Karel

Prima service en zeer vriendelijke installateurs

Ik heb hele goede ervaringen met Dijkman Energy systems

Sander Danes

Goede communicatie, werk wat geleverd is is netjes gedaan en ook met de monteurs was er goed overleg mogelijk.Enige minpuntje vind ik de app voor de zonnepanelen.Zou dit bedrijf zeker aanbevelen als... Goede communicatie, werk wat geleverd is is netjes gedaan en ook met de monteurs was er goed overleg mogelijk.Enige minpuntje vind ik de app voor de zonnepanelen.Zou dit bedrijf zeker aanbevelen als je zonnepanelen wil installeren.