8.2/10

Eerlijk en zorgvuldig

Remko Meijer

Duidelijke site

Ivan C.

Enigszins verbaasd, na een zoektocht van 2 jaar, dat Dijkman een nieuwe Mesa boogie mini rectifier te koop had staan. Na een belletje bleek dit te kloppen. Direct besteld via de website en binnen 2... Enigszins verbaasd, na een zoektocht van 2 jaar, dat Dijkman een nieuwe Mesa boogie mini rectifier te koop had staan. Na een belletje bleek dit te kloppen. Direct besteld via de website en binnen 2 dagen via de post a gekomen. Pakket was goed verpakt en alles deed het naar behoeven. Ben superblij met de service aan de telefoon als afhandeling via de website!

Snelle levering, goede service

Nvt

Henk Velkers

Scherpe prijzen, goede levering.

Concurrerend met de grote muziekhandels Bax en Thomann, goede website

Iets meer info nadat bestelling geplaatst is over levertijd.

Rob van der Vet

Bestelling kwam in eerste instantie niet aan. Dijkman heeft medewerker de gitaar laten brengen. Top!

Nvt

Richard Evers

Erg positief

Goed assortiment tegen goede prijzen en veel op voorraad.

Ben Berg

Goede website

PostNL bezorging was traag en meerdere keren bezorgtijdstip gewijzigd. Bezorger heeft te weinig tijd en behandelt spullen daardoor ruw (geen beschadigingen maar we zagen hem wel gooien met de... PostNL bezorging was traag en meerdere keren bezorgtijdstip gewijzigd. Bezorger heeft te weinig tijd en behandelt spullen daardoor ruw (geen beschadigingen maar we zagen hem wel gooien met de dozen). Achteraf had ik liever spullen zelf opgehaald.

Willem Blokker

Erg goed !

Telefonisch snel bereikbaar

Paul Hulleman

Prima service en kwaliteit

2 monitor statieven aangeschaft via de website. Prijs was super dus vandaar bij Dijkman aangeschaft. Toen ik het pakket binnen kreeg moest ik wel even goed kijken want de statieven zaten wel in een... 2 monitor statieven aangeschaft via de website. Prijs was super dus vandaar bij Dijkman aangeschaft. Toen ik het pakket binnen kreeg moest ik wel even goed kijken want de statieven zaten wel in een wat "shabby" door verpakt, maar eenmaal de doos open zaten ze netjes in hun eigen verpakking. Keurig verpakt!

Ehh..nee. eigenlijk niet.

Ron van de Meeberg

Snel, fijne service en prima gear

Snel contact bij vragen, veel op voorraad en telefonisch te reserveren, rappe verzending, degelijk verpakt!