8.2/10

Ralph Barmentloo

Top

Snelle levering en antwoord op vraag

Ron van Leeuwen

Goede hulp bij reparatie top!

behulpzaam

eerder bellen bij levering

Rik Zweers

Correcte afhandeling van bestelling en bestelfout

Contact en duidelijkheid

Extra check bij inpakafdeling ivm fout toegevoegde gotaarhoes.

Wim Thomassen

Informatie op de webshop over de ve8

Hans Leeuwenburgh

Eerlijk gezegd teleurstellend. Het product werd op tijd geleverd, maar niet in de hoes zoals hij verpakt hoort te zijn. Ik heb hier een aantal keer over gebeld en was bang dat het een showroommodel... Eerlijk gezegd teleurstellend. Het product werd op tijd geleverd, maar niet in de hoes zoals hij verpakt hoort te zijn. Ik heb hier een aantal keer over gebeld en was bang dat het een showroommodel zou zijn, maar niemand kon antwoord geven en zou teruggebeld worden. Uiteindelijk (na 4 x bellen) uitsluitsel gekregen van de eigenaar dat het geen showroommodel zou zijn en dat dit de normale verpakking is. Ik heb het hierbij gelaten, omdat het Keyboard verder prima is, en er geen zin meer in had om hier energie n te steken. Echter, overal op YouTube zijn filmpjes te vinden dat het keyboard in een plastic zak verpakt zit. Ik blijf hier een naar gevoel over houden en blijf her vermoeden houden dat het een B stock model is waar je elders korting voor krijgt. Tevens had ik een vraag over de aftertouch die vrij zwaar is. Degene die ik hierover aan de telefoon had hier geen verstand van en ik zou hier nog een mail over krijgen. Ook deze heb ik (nu bijna een wk geleden nog niet gekregen. Kortom, mijn ervaring met Dijkman is negatief!

Zie boven

Service

Luc Wouters

Goed.

ruim aanbod

het is niet duidelijk beschreven waar je afleveradres en factuuradres moet invullen.

Hilmar van Weering

Online besteld, snel geleverd!

Telefonisch effectief en vriendelijk geholpen

n.a.

Marcel Krisman