8.2/10

Jurriaan Verweij

Aanschaf gitaar. Prijs was hoger dan op andere website. Na mail was deze aangepast, zeer netjes gedaan. Direct besteld en volgende dag verzonden. Goed verpakt en product is fantastisch. Ik ben zeer... Aanschaf gitaar. Prijs was hoger dan op andere website. Na mail was deze aangepast, zeer netjes gedaan. Direct besteld en volgende dag verzonden. Goed verpakt en product is fantastisch. Ik ben zeer tevreden over Dijkman (ook al over de fysieke winkels)

goede communicatie, scherpe prijs, snel verzonden

Willem-jan Renger

Uitstekend

duidelijkheid

Dientje Wemekamp

Goede communicatie

?

Mendel Brandt

Goede muziekwinkel met ruime keuze. Piano besteld voor een mooie prijs. Levertijd duurde wat langer dan verwacht, maar daar kan Dijkman zelf niks aan doen.

Aantrekkelijk lage prijs van het product, lager dan bij concurrenten.

Levertijd was veel langer dan aangegeven. Aangezien Dijkman te maken heeft met leverancier van hun product vanuit het buitenland kunnen ze hier zelf weinig aan doen. Als klant vind ik het zelf wel... Levertijd was veel langer dan aangegeven. Aangezien Dijkman te maken heeft met leverancier van hun product vanuit het buitenland kunnen ze hier zelf weinig aan doen. Als klant vind ik het zelf wel fijn om, nadat de aangegeven levertijdperiode is verstreken, even een bericht te ontvangen dat het nog iets langer duurt en waarom. Verder ben ik een erg tevreden klant die erg blij is met zijn nieuwe piano!

Jan van der Ligt

Uitstekende informatie op de website.
Snel telefonisch contact over specificaties

Info op website duidelijk en to the point
Snel telefonisch contact mogelijk
Snelle levering in ‘veilige’ verpakking
Goede prijs-kwaliteitverhouding

Bas Beerendonk

X. Terstal

Fijne ervaring, makkelijk om het product te vinden die ik nodig heb.

De winkel was -telefonisch- goed bereikbaar, waardoor ik wist dat het product nog bij de leverancier besteld moest worden en wanneer ik het binnen kon verwachten.

Een afbeelding van het gekochte product op de factuur en op de website na het betalen kan fijn zijn. Je ziet dan immers het product dat is gekocht

Rien Kerklaan

Goed, betreft product informatie en afgesproken levering

Heldere informatie en snelle levering

Noël Lemlijn

Komt afspraken na

Persoonlijk Gebeld voor de levering

Daniel de Wit

Ruim assortiment en snelle levering