DiGusti

Yvonne de Graaf

Ik heb een cadeau pakket limoncello besteld bij DiGusti. Dit waren drie prachtige flessen. Pakket binnen 24 uur geleverd. Pakket ziet er zeer verzorgd uit en het kaartje wat ik erbij had besteld was... Ik heb een cadeau pakket limoncello besteld bij DiGusti. Dit waren drie prachtige flessen. Pakket binnen 24 uur geleverd. Pakket ziet er zeer verzorgd uit en het kaartje wat ik erbij had besteld was met sierletters geschreven. Service erg hoog, ik heb nog gebeld omdat ik graag twee glaasjes erbij wilde bestellen, ik heb deze gratis gekregen. Echt een aanrader!

Snelle levering en hoge service.

Kok

Jammer dat de levering langer (5 dagen) duurde door vakantie. Dit stond helaas niet vermeld op de site. Anders had ik het liever bij een andere aanbieder besteld, zodat het op tijd binnen was voor... Jammer dat de levering langer (5 dagen) duurde door vakantie. Dit stond helaas niet vermeld op de site. Anders had ik het liever bij een andere aanbieder besteld, zodat het op tijd binnen was voor onze vakantie.

Heerlijke producten!

Jolanda Gerritsen

Pakket als kado met kaartje laten verzenden. Op ons huisadres geleverd ipv afleveradres. Met factuur op het pakje. Ook niet zo leuk als je een kado geeft.

Lekkere producten

Marianne De Bruijn

Heerlijke Italiaanse producten.

Snelle levering en eerste klas producten

Marleen

Snelle levering. De site moet wel bijgewerkt worden vwb de verkooppunten. Ik heb het online besteld terwijl er een slijterij in de buurt bleek te zijn.

lekkere drank en goede verzorging van site en verpakking.

Yvette Kusters

Heb al meerdere keren een bestelling bij DiGusti gedaan, met name heerlijke balsamico. Altijd prima en snel geleverd. Bij de laatste bestelling, kreeg ik niet wat ik besteld had maar ik werd meteen... Heb al meerdere keren een bestelling bij DiGusti gedaan, met name heerlijke balsamico. Altijd prima en snel geleverd. Bij de laatste bestelling, kreeg ik niet wat ik besteld had maar ik werd meteen na mijn mail teruggebeld en het is naar volle tevredenheid opgelost.

Snelle prima levering, problemen met bestelling snel en vriendelijk opgelost

Renske Leder

Superlekkere Italiaanse producten

Goede aanbiedingen, uitstekende kwaliteit

A Galen

Goede website waar je gemakkelijk lekkere producten kan vinden

Kwaliteit producten

E Gielliet

Vittorio

Heel goed, snel geleverd en met leuke verrassing...

Vriendelijke