DiGusti

Agnès Krouwel

Levering vlot. Product valt me tegen. Geen goede handleiding voor deze volkeren risotto. Krijg het niet gaar. Maar is het enige dat ik bij u heb besteld ooit , dus ben niet representatief voor deze... Levering vlot. Product valt me tegen. Geen goede handleiding voor deze volkeren risotto. Krijg het niet gaar. Maar is het enige dat ik bij u heb besteld ooit , dus ben niet representatief voor deze feedback!

Geen oordeel

Karin Potjes-Oosterveen

Prachtige producten!

Snelle levering en producten boven verwachting

Evelien Driel

Duidelijke website, mooie producten en snelle service.

Ook goed dat ze verpakkingen hergebruiken

J.C. Leenders

Zeer goed

Adequaat, snel

Acem Hoogeveen

Pakket besteld, zou maandag bezorgd worden. Post nl had pakket laten vallen en in andere doos verpakt met daarin een vuilniszak. Foto opgestuurd naar jullie. Uiteindelijk in deze staat ontvangen... Pakket besteld, zou maandag bezorgd worden. Post nl had pakket laten vallen en in andere doos verpakt met daarin een vuilniszak. Foto opgestuurd naar jullie. Uiteindelijk in deze staat ontvangen (donderdag. En vandaag (zaterdag) een nieuw Pakket mogen ontvangen. Top

Communicatie top, snelle afhandeling

Timon Weber

Er ontbrak een artikel uit onze bestelling, er werd snel gebeld en meegedacht in een alternatief.

Stephan Bouhuis

Ja heel erg goed en klant vriendelijk

Heb ik niet

Anita Kriele

Vlot, goed verpakt. Heel tevreden.

Mooi assortiment
Online winkelen is goed uitgevoerd

Tiemen de wit

Ruim assortiment

Mirella Bliekendaal

Ik heb er een aantal jaren geleden balsamico gekocht en die vonden we zo lekker dat we die besteld hebben.

Snelle levering en erg leuk ingepakt