DiGusti

Ruud de Zeeuw

Uitstekend

Duidelijk verkoop beleid

Omid

Bestellen gaat prima, alleen informatie over verzending etc is niet logisch opgebouwd naar mijn mening. Contact met Customer Service kan ik niet beoordelen, aangezien ze niet gereageerd hebben op... Bestellen gaat prima, alleen informatie over verzending etc is niet logisch opgebouwd naar mijn mening. Contact met Customer Service kan ik niet beoordelen, aangezien ze niet gereageerd hebben op mijn e-mail. Daarnaast zie ik nu dat je wel feedback kan geven over sterke punten, alleen er niet een aparte sectie is voor verbetering in de dienstverlening.

Reactie DiGusti:

Goedemiddag, dank u wel voor uw feed back. Bestellingen die geplaatst zijn voor 15.00uur worden in principe dezelfde dag aangeboden bij postnl. U ontvangt pas een bevestiging van postnl als er... Goedemiddag, dank u wel voor uw feed back. Bestellingen die geplaatst zijn voor 15.00uur worden in principe dezelfde dag aangeboden bij postnl. U ontvangt pas een bevestiging van postnl als er daadwerkelijk een track & trace beschikbaar is.
Wij zijn er druk mee bezig om dit anders te regelen.
Excuses voor het niet reageren op uw mail, u kunt ons ook altijd telefonisch bereiken. Wij hopen dat u in ieder geval genoten heeft van de Mandarinello likeur.

Karin Makkee

Goede producten, goed advies en service, redelijke prijzen.

Idem

Brigitte Vroom

Super lekkere producten en zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Heb zowel besteld en vlot bezorgd gekregen als op locatie opgehaald.

Denken met je me

Arnold van Harmelen

Te duur en kleine collectie en kwaliteit niet top

Reactie DiGusti:

Dank u wel voor uw reactie. Jammer dat u niet genoten heeft van onze balsamico uit Modena die 4 jaar gerijpt is op houten vaten en jaarlijks prijzen wint wereldwijd. Heeft u het product goed... Dank u wel voor uw reactie. Jammer dat u niet genoten heeft van onze balsamico uit Modena die 4 jaar gerijpt is op houten vaten en jaarlijks prijzen wint wereldwijd. Heeft u het product goed geschud? Wij staan voor kwaliteit en gebruiken veel most die na verloop van tijd naar de onderkant van het flesje zakt, misschien is de dat de reden dat de smaak anders ervaren wordt.
Uiteraard valt er over smaak niet te twisten en qua prijs...wij kunnen helaas niet andermans portemonnee kijken.

Evelien Aarnoudse

Prima! Makkelijk bestellen en snelle levering

Heerlijke producten

Berry Hoeve

Heerlijke balsamico azijn

Snelle levering koop er al jaren

Jurgen van der Wal

Mooie kwaliteitsproducten, leuke acties en goede service!

Productkwaliteit, assortiment/keuze, snel leveren, goed verpakt

Eef van Well

Door middel van nieuwsbrieven worden we prima op de hoogte gehouden. Duidelijk wat er te bieden is. En zo besteld en geleverd.

Heerlijke producten waarin je de liefde voor Italië proeft. De eerste kennismaking was de Limoncello. Nog nooit zo’n lekkere Limoncello geproefd. Vandaaruit met een gerust hart nog meer producten... Heerlijke producten waarin je de liefde voor Italië proeft. De eerste kennismaking was de Limoncello. Nog nooit zo’n lekkere Limoncello geproefd. Vandaaruit met een gerust hart nog meer producten aangeschaft en tot op heden nog niet teleurgesteld!