Daniel van West

Heel goed. Prachtige kwaliteit puzzels en ook nog eens extra snel geleverd nadat ik daarover gebeld heb.

Een zeer goede ervaring.

nvt

Uw ervaring

de puzzel kwaliteit lijkt goed( ik heb deze cadeau gedaan en niet uit de verpakking gehaald) ,
Afbeelding: de voeten stonden er niet op en dat maakte de afbeelding minder mooi. ( misschien had ik dat zelf eerder moeten zien? , maar op zo'n klein voorbeeld is dat niet goed te beoordelen)
teleurstellend vond ik de verpakking: ik verwacht een doos met op de voorkant de afbeelding, en een doos waarin je de puzzel kunt bewaren . Nu moest ik zelf eerst nog een voorbeeld printen , nieuwe constructie bedenken waar ik het in kon doen ... NIET GOED DUS . Ik zou om die reden zeker de volgende keer naar een ander gaan .

Vera

Makkelijk, snel en een goede klantenservice

Uw ervaring

mijn bestelling was snel geleverd en van goede kwaliteit

Elly Conradi

In één woord prima: eenvoudige site om te bestellen, snelle levering, prachtige kwaliteit.
Met de puzzel die ik besteld heb zal de ontvanger héél blij zijn.

Uw ervaring

Ik zocht een houten legpuzzel van 6 stukjes en kwam uit bij jullie site. Op geen enkele andere site kon ik vinden wat ik zocht. Donderdagavond rond 22.00 uur besteld, wat heel gemakkelijk ging en zaterdagochtend zat de puzzel al in de brievenbus. Niet verwacht dat het zo snel zou zijn. Had eigenlijk op een kleine week gerekend. Een prachtige puzzel van heel mooie kwaliteit. Eerder heb ik wel puzzels via andere sites besteld en in een doos ontvangen. Voor deze prijs kan je natuurlijk niet verwachten dat de puzzel in een doosje zou zitten, al was ik er eigenlijk wel een beetje van uitgegaan. Ik had er nl niets van op de site gelezen. Ik ben heel enthousiast over mij ervaring met digitalefoto.net en zal digitalefoto.net beslist bij anderen aanraden. De ontvanger van de puzzel zal vast en zeker heel blij zijn. Met vr. groet, Elly

De Munk

Ik heb vier onderzetters besteld met verschillende foto's! Netjes optijd verzonden en ontvangen en van zeer hoge kwaliteit! Zowel de foto's als het glas.

Uw ervaring

Heel tevreden met de service en het resultaat!

Zorgcentrum de Vijverhof

Super service, nette site, makkelijk te bedienen, snelle levering en top kwaliteit.

Uw ervaring

Via website alles kunnen regelen.

Barbara

Prima, snelle service en makkelijk te doen. Goede instructies.

Uw ervaring

Prima, snelle service en makkelijk te doen. Goede instructies.

L Beeckman

Ik bestelde bij Digitalefoto.net een puzzel met een foto erop.

Uw ervaring

Door problemen bij het versturen van mijn puzzel werd de foto niet ontvangen bij Digitalefoto.net. Dit probleem werd echter heel vriendelijk, snel en professioneel opgelost. Ik ben dus zeer tevreden en ga in de toekomst zeker nog deze site gebruiken.

tristan franken

Beste
Digitalefoto is rap en zondag bestelt en dinsdag geleverd

beste

Ik ben heel content met jullie samenwerking maar misschien bij volgende bestelling die ik ga plaatsen de foto iets lichter er opdrukken want ik heb een giraf en een hond de foto van de giraf is beter dan die van de hond en het is dezelfde foto
jullie komen wel beloften na binnen de3 werkdagen geleverd

met vriendelijk groeten
Tristan Franken

Jansen

Prima! ondanks dat er qua verzending wat mis was gegaan, lag niet aan Digitale foto! Prachtig resultaat.