louis Poppelier

De puzzel ziet er goed uit. Perfect zoals de foto's op de puzzel staan.
De puzzel ziet er goed uit. Perfect zoals de foto's op de puzzel staan.
We hebben even contact gehad over de levering. Goed en professioneel antwoord. Zeker een aanrader voor onze kennissenkring om jullie bedrijf te promoten.

Uw ervaring

Misschien iets om over na te denken. Als de kinderen klaar zijn met de puzzel te maken, zal deze ook weer een keer opgeruimd moeten worden. Waar laat je de puzzelstukjes dan?

Reactie Foto Jos Droog:

Dank u voor uw positieve reactie. Wij hebben de mogelijkheid, om gelijktijdig met de bestelling een puzzeldoos te bestellen. Mogelijk dat u deze optie over het hoofd heeft gezien.
Groet
Jos.

Anneke

Fotopuzzel besteld

Uw ervaring

Prima. Zeer vlotte levering van een leuke puzzel voor een jong kind!

Bert Ketelaar

We hadden snel een fotopuzzel nodig en dat kon Jos Droog regelen

Uw ervaring

Binnen 2 dagen was de puzzel klaar met topkwaliteit.
grote klasse!!

Busger

Snelle service, mooi product

Uw ervaring

Snel antwoord op mijn vraag en uiteindelijk ook snel de knuffel met persoonlijke foto ontvangen.

Ramona Dekkers

Snelle en goede levering

Uw ervaring

De puzzel is heel mooi geworden. Mijn oma met dementie kon de puzzel met hulp maken zij vond hem erg mooi.

Houten foto puzzel

Uitstekend. Snel.

paula

Gevonden via google, bestellen ging goed, resultaat prachtig, goed, zorgvuldig verpakt voor bezorging

Uw ervaring

is goed verlopen en blij met het mooie resultaat, super

Snelle service

Uw ervaring

Fotopuzzel besteld en deze was binnen 2 werkdagen geleverd en van goede kwaliteit

Fotopuzzel besteld,deze ziet er heel mooi uit! Is wel iets fletser dan de orginele foto

Uw ervaring

snelle levering en zorgvuldig verpakt

Een mok besteld met tekst en foto

Uw ervaring

Drukwerk was boven verwachting! Daarbij had ik een foutje gemaakt bij het afrekenen, Jos nam contact op met mij en hielp mij verder, erg netjes. Zeker een aanrader! Helaas was het een cadeau en kan... Drukwerk was boven verwachting! Daarbij had ik een foutje gemaakt bij het afrekenen, Jos nam contact op met mij en hielp mij verder, erg netjes. Zeker een aanrader! Helaas was het een cadeau en kan ik dus zelf niet uit de mok drinken, erg jammer!