Nia Fiers

Fotokado besteld

Uw ervaring

Mooi product, goede service, zoals altijd. Niet goed dan opnieuw. Je kunt er op vertrouwen dat product naar wens wordt afgeleverd.

Vera

Mooi beertje

Uw ervaring

Mooie beer van zacht materiaal met duidelijke foto. Spijtig, maar wederom een negatieve ervaring met PostNL: niet thuisgebracht, met enige vertraging afgeleverd in een postpunt dat niet onze keuze... Mooie beer van zacht materiaal met duidelijke foto. Spijtig, maar wederom een negatieve ervaring met PostNL: niet thuisgebracht, met enige vertraging afgeleverd in een postpunt dat niet onze keuze is. PostNL levert geen stabiele service in onze regio.

Wim

Heel netjes en veilig verpakt. Kwalitatief goede lijsten. Aangezien ik de lijsten wil gebruiken voor een fotowand, werd hier op geanticipeerd door de standers weg te laten.

Uw ervaring

Lijsten waren niet op voorraad, het zou wel charmant zijn geweest als daar even een berichtje over was gekomen. Dan hoef je niet zelf te bellen.

Nvt

Snelle service, kwaliteit foto goed

Uw ervaring

Kwaliteit geleverde product was slecht. Binnen 2 dagen hadden de magneten al los gelaten van de foto waardoor ik het niet meer kan gebruiken.

Joop Tates

Prima service!

Uw ervaring

Goed advies en service! Snelle levering !
Correcte foto afdrukken!

Jeroen Borst

Al jaren de vaste fotozaak en fotograaf

Uw ervaring

Altijd vriendelijk, meedenkend en professioneel.

Reinhilde Hellinx

Goede service

Heel snelle lev

idie pijnenburg

Vriendelijk/ deskundig/ service

Goed product

Corine Karlas

Beer met tshirt waarop je foto kunt laten printen.Makkelijk te bestellen. Snel binnen

Super leuk cadeau,een aanrader

Bep Kasteel

Lijstje was mooi alleen om hem neer te zetten was niets

Uw ervaring

Dus dit vond ik heel zonder had het fijn gevonden als dat er bij had gestaan