Petra meulenbroeks

Heel goede service!
Heel goede service!
ik had een bestelling geplaatst. Bleek dat het van een niet al te duidelijke foto ( van mij te zijn). Dat zou niet ten goede komen voor het artikel wat ik wilde bestellen. Er is vanuit Jos Droog telefonisch contact geweest om dit te bespreken en naar een oplossing gezocht. En op kort termijn.

Uw ervaring

Ik ben er zeer tevreden over

Samantha Buisman

Voorgenomen jaarlijks van een gezinsfoto een puzzel te bestellen, nu 2 en die zijn weer leuk. Heel goede kwaliteit, stevig en bestand tegen (soms wat vieze) kindervingers.

Uw ervaring

Een productie foutje werd direct opgepakt door kosteloos een nieuwe puzzel te maken en na te sturen. Die werd perfect in orde was.

Petra Meulenbroeks

Veel keuze, jammer dat je de foto (fotopuzzel) niet terug kunt kijken

Uw ervaring

Ik ervaar het als heel prettig dat er telefonisch contact met mij opgenomen is ivm minder kwaliteit van de foto’s om af te laten drukken op kinder puzzel. En samen naar oplossing word gezocht. Top

Ann Moens

Ik bestelde een fotopuzzel voor de verjaardag van mijn metekindje. Na online eventjes te zoeken, kwam ik op deze site terecht. De prijzen vielen hier heel goed mee.

Uw ervaring

Ik kon niet onmiddellijk terugvinden hoelang het zou duren vooraleer ik het product thuis zou krijgen, maar ik stond versteld van de snelle levering! Het was ook heel netjes verpakt. Zeker een... Ik kon niet onmiddellijk terugvinden hoelang het zou duren vooraleer ik het product thuis zou krijgen, maar ik stond versteld van de snelle levering! Het was ook heel netjes verpakt. Zeker een aanrader!!!

Prettig, kwaliteit voor een redelijke prijs, gemakkelijke communicatie

zie boven

Saskia Brinkmann

Snelle service ondanks dat website het niet deed

Geweldig product ontvangen

Pim Ligtvoet

Het was een prettig, persoonlijk contact waar in ik speciale wensen kwijt kon.
Ook bood men service toen bleek dat de website niet goed functioneerde.

Zie boven

yvonne verbraak

De internet site werkte niet, en toen kreeg ik een persoonlijke email met het voorbeeld voor de bestelling.
Tevens was de betaallink bijgevoegd en zo kon ik toch nog op tijd mijn bestelling doen.

Colette

Prima service, zeer klantvriendelijk en een prachtig product!

Elke

Kreeg steeds een foutmelding voor de houten kinderpuzzel op de website. Contact opgenomen met bedrijf, en meteen geholpen! De dag erna werd de bestelling reeds geleverd.

Perfecte service!