Leonneke Knegtel

Persoonlijke aanpak, direct toepasbare handvaten gekregen en adviezen die ik niet direct verwacht had, maar die wel hun vruchten afgeworpen hadden. Ik ben erg tevreden en een nieuwe werkuitdaging... Persoonlijke aanpak, direct toepasbare handvaten gekregen en adviezen die ik niet direct verwacht had, maar die wel hun vruchten afgeworpen hadden. Ik ben erg tevreden en een nieuwe werkuitdaging had ik snel gevonden! Ik beveel Different Coaching zeker aan.

Bouman

Personal coaching nav een probleem in mijn werkomgeving

Hanneke

Zeer enthousiaste en bekwame coach. De uitgebreide ervaring in het bedrijfsleven ervaar ik als een enorm pluspunt. Op alle gebieden een fantastische gesprekspartner welke door de heldere en gerichte... Zeer enthousiaste en bekwame coach. De uitgebreide ervaring in het bedrijfsleven ervaar ik als een enorm pluspunt. Op alle gebieden een fantastische gesprekspartner welke door de heldere en gerichte feedback heeft gezorgd voor een fantastisch ontwikkeltraject.

Scarlett van Nispen

Judith heeft me geholpen om mijn goede kwaliteiten te verwoorden en was tegelijkertijd ook niet bang om me te wijzen op welke negatieve eigenschappen ik beter niet kon noemen. Pragmatische coaching... Judith heeft me geholpen om mijn goede kwaliteiten te verwoorden en was tegelijkertijd ook niet bang om me te wijzen op welke negatieve eigenschappen ik beter niet kon noemen. Pragmatische coaching waar ik erg tevreden over ben!

Reactie Different Coaching:

Scarlett dankjewel, wat fijn te horen!

Mark van Logten

Prima bedrijf waarbij in de coachings-trajecten de coachee centraal staat.

Holland Innovative

Judith is een enthousiaste, ervaren en bekwame coach. Zeer direct in de feedback en toch ontspannen in de relatie.

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Bert, heel fijn!

Bas

Ik heb een teleurstellend coachingtraject gehad wat 10 sessies zou duren, maar ik ben vroegtijdig gestopt. Aan het merendeel van de referenties te zien is het familie van de eigenaresse en ik vraag... Ik heb een teleurstellend coachingtraject gehad wat 10 sessies zou duren, maar ik ben vroegtijdig gestopt. Aan het merendeel van de referenties te zien is het familie van de eigenaresse en ik vraag me sterk af wat de betrouwbaarheid is van de rest.
Ik ben gecoached door Judith Migchels en ik vind haar zeer beperkt in methodieken en diagnostiek. Daarnaast heb ik de ervaring dat ik alles vooruit moest betalen en als ik vervolgens een afspraak 2 weken (!) van te voren aangeef te moeten verzetten, dan wordt geschermd met haar algemene voorwaarden, waarin zij alleen de afspraak kan laten vervallen. Zeer teleurstellende ervaring and waste of money.

Reactie Different Coaching:

Wat jammer dat je zo negatief bent, beste Bas Boom.
Wat jammer dat je zo negatief bent, beste Bas Boom.
We hebben je enorm proberen te helpen in een traject van ruim een half jaar. We hebben vanzelfsprekend contact met je gezocht en je voorgesteld jouw klachten werkelijk aan te pakken en op te lossen of de professionele klachtenprocedure te doorlopen, echter je kiest er helaas voor dit (nog) niet te doen.
Je kunt hier op ieder moment alsnog gebruik van maken.
We worden door veel klanten zeer hoog beoordeeld. Zij geven aan dat ze onze zware academische, theoretische en directie achtergrond, en de enorme praktijkervaring zeer op prijs stellen. Ook is onze gemiddelde succesrate hoog. Daar zijn we natuurlijk erg trots op!
Echter, de ervaring leert dat al deze tevreden klanten er zelf ook hard voor werken, en open staan voor zelfreflectie en nieuwe inzichten.
Helaas komt het in ons vak ook voor dat een coachee aan het einde van een traject (vaak door werkgevers bij afscheid betaald), als hij helaas door ons op eigen inactiviteit, beperkte daadkracht moet worden aangesproken of zich niet aan gemaakte afspraken houdt, zijn tegenreactie op social media plaatst.
Wij zullen vanzelfsprekend online niet op jouw casus ingaan, omdat we dit absoluut niet professioneel vinden. We wensen je erg veel succes met het opzetten van jouw eigen Marketing bedrijf. We volgen dit graag en zien er naar uit je in de toekomst weer te ontmoeten.

Virginie van Boven / Reinier van Arkel

Als professional in het gezondheidszorgonderwijs was ik op zoek naar een stevig coachingstraject om mijn leiderschapsvaardigheden te versterken en loopbaanwensen te verhelderen.
Judith...
Judith Mighels onderscheidt zich op haar website met haar down to earth benadering i.c.m. expertise en ruime ervaring. Zij maakt die belofte dubbel en dwars waar! Ik ben bij haar een traject aangegaan en dat heeft mij in korte tijd al enorm veel opgeleverd. Judith stelt de juiste kritische vragen. Zij helpt op confronterende, empathische wijze mijn sterke kanten en valkuilen te verhelderen en leert me alternatief gedrag waarmee ik mijn doelen behaal en verder kom!

Dankjewel Virginie! Super!

Gijs Mallens

Different Coaching is goede en gespecialiseerde gesprekspartner. Ik heb een fijn traject met Judith gehad en het heeft me geholpen om tot inzichten te komen waar ik alleen niet op was gekomen.

Reactie Different Coaching:

Fijn te horen Gijs! Dankjewel!

Bierings

Different coaching heeft mij erg goed geholpen in het ontdekken wat ik wil en welke keuzes ik dan in mijn loopbaan kan maken. Ik heb nu ook een nieuwe baan gevonden.