Michael Ossenblok

Super goed en correct afgehandeld

Marianne

Goed … had alleen niet gelezen dat het pakketje niet bij buren wordt afgeleverd.
Daar ik plotseling weggeroepen werd…. Dit pakketje gemist.

Cindy van der Hel

Super service. Online een bestelling geplaatst, 1 van de producten was niet op voorraad. Werd meteen gebeld hierover en er werd mij keurig gevraagd of de bestelling in tweeën verstuurd moest worden,... Super service. Online een bestelling geplaatst, 1 van de producten was niet op voorraad. Werd meteen gebeld hierover en er werd mij keurig gevraagd of de bestelling in tweeën verstuurd moest worden, of dat ik wilde wachten tot de bestelling compleet was. Daar zouden veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen.

Erg klantvriendelijk. Goede service

Agatha Wallet

Snel bezorgd, zeer vriendelijk bezorger en op de juiste plek neergezet, super !!

Angel

Zeer tevreden

prima service, correcte levering op afgesproken datum

Harm Mussche

Betrouwbaar en alles geleverd.

Ik ken dit bedrijf en gaan heel correct met klanten om .

Fam Bierbooms

De doos was best wel groot

Patricia

Geen minpunten, alles was zoals het hoort

Sarah Inion

Zeer positief!

Stevige constructie
Snel geleverd
Duidelijke beschrijving
Makkelijk in elkaar te zetten
Erg mooi hok

Esther

We kwamen naar de winkel voor een kippenhok, omdat we kipjes willen. We zijn uitgebreid geïnformeerd over kippenhokken, maar ook over wat je op moet letten als je kippen koopt en over de verzorging... We kwamen naar de winkel voor een kippenhok, omdat we kipjes willen. We zijn uitgebreid geïnformeerd over kippenhokken, maar ook over wat je op moet letten als je kippen koopt en over de verzorging ervan. Dat vond ik heel fijn. Bedankt.

Er wordt de tijd voor je genomen en je wordt vakkundig geholpen.