Nikki

Super fijn! Al meerdere kippen en vogels gekocht en altijd netjes geholpen met alles.

Astrid

Mijn ervaring met Dierenhandel Hoogendoorn is super positief. Ze hebben ervaren mensen daar werken. We hebben veel uitleg en informatie meegekregen. Daarnaast hebben ze een app waarop je al je... Mijn ervaring met Dierenhandel Hoogendoorn is super positief. Ze hebben ervaren mensen daar werken. We hebben veel uitleg en informatie meegekregen. Daarnaast hebben ze een app waarop je al je vragen kwijt kunt. Ik had een manke kip en ze hebben me zo goed geholpen dat ik niet naar de dierenarts hoefde.

Linda V

In alle rust geholpen met het uitzoeken van kipjes. Dieren zien er gezond en goed verzorgd uit. Vriendelijk personeel.

Familie Langhout

Een klant en vooral diervriendelijk bedrijf welke zeer goede adviezen geeft. Ze denken vooral met jou als klant mee en geven tips hoe wij in ons huis met onze dieren het beste kunnen omgaan en de... Een klant en vooral diervriendelijk bedrijf welke zeer goede adviezen geeft. Ze denken vooral met jou als klant mee en geven tips hoe wij in ons huis met onze dieren het beste kunnen omgaan en de dieren het beste kunnen verzorgen.

Dierenhandel hoogendoorn.

Ik ga er vaak erg graag heen al is het alleen al om al deze prachtige dieren te kunnen bekijken,,,!
En het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.tot slot; ik ga dan heerlijk nog een kop koffie drinken om heerlijk na te genieten daar!
Juditha .

C.Tiele

Mijn ervaring is goed, ze zijn klantvriendelijk En heel behulpzaam.

Frank Doosje

Zeer klantvriendelijk en altijd deskundig advies, zowel ter plaatse als per telefoon

Ben van Draanen

Vriendelijk deskundig personeel. Goed advies. Ruim assortiment.

marja spaans-den heijer

Gezellige en goede winkel voor alles wat we nodig hebben voor onze eenden, ganzen, pauwen en kippen. uitgebreid aanbod, en veel expertise bij de staf.

Gaby

Goede informatie en dieren in goede conditie